Skrevet af njord på 02 jan 2011 09:40
Hej Koluda.
Mon ikke du har brugt julen på at lære hvordan man lige lægger et "skjult link" ind i teksten.....
Nej, det har jeg lært for rigtigt mange år siden....

Og har da også brugt det lige så mange år, til glæde for en hel del brugere, og selvfølgelig søgemaskinerne som kommer undertegnet til gavn den vej også, men ligeledes LDS som efterhånden fylder godt i søgeresultaterne også.
Det skal altså ikke ses som reklame for firmaet, selvom nogle måske opfatter det sådan, jeg er rimeligt bevist om ikke at skrive reklame for firmaet, som tilbyde mit arbejde i tråde eller pm, som jeg da ved andre benytter sig af, samt give priser på arbejde over trådene til brugere, men holde det til rent hjælp over forummet, også kan evt. interesserede selv kontakte undertegnet, når / hvis de ønsker yderligere af undertegnet.
Jeg laver generelt også kun links i trådene som er relevante for tråden, så kan man måske finde informationer om det på min hjemmeside, hvis man vælger at følge mine links, og hvis ikke så vælger man ikke at trykke på dem.
Jeg håber de fleste herinde godt ved at jeg ikke bruger LDS til reklamesøjle, og på ingen måde forventer at hente opsætning ved at være aktiv her på LDS, og håber også af Admin her på forummet, ved at jeg ikke bevist overtråder "grænsen" for hvornår det er okay at benytte links i indlæggene.