Er det skjult reklame?

Lidt påfaldende spørgeren, spørger på en helt specefik lak, og nøje beskriver alle dens fortræffeligheder, antal lag mv.
Når man så googler på dansk, er der kun et gulvfilma der dukker op.

Nok så smart kommer der et indlæg (dog med flere gode forslag til gør det selv) hvor selv samme firma foreslåes.

Begge bruger er helt nye her...

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/af.../afv/topic

mvh jens
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Total luskerøv.......

Godt nytår til dig..

Sniffer  
Der er lige kommet yderligere et overpositivt indlæg om det fabelagtige firma!
Det er faktisk lige ved, at det er for godt til at være sandt, og det plejer man at skulle vogte sig for!
Utroligt!

Godt Nytår

Med venlig hilsen
ktm

 

Det må da være helt tilfældigt....
Skrevet af Koludabyg på 31 dec 2010 17:43
Det må da være helt tilfældigt....

Ja... det må det da 

For der er da ingen der kan finde på at poste så godt skjulte reklamer 
Der er faktisk firmaer der idag hyrer eksempelvis studerende til at sidde og skrive forum indlæg omhandlende deres egne produkter for at få dem omtalt.

Læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/111491.aspx

Sagen er jo bare den at det fylder for meget i diverse fora, og er ens produkter så fantastiske så skal brugerne jo nok selv omtale dem, og ganske gratis endda!

God dag!
Annonce
Det var dog en ubehagelig artikel, du der henviser til Corell, som er god at blive klog af. I min naivitet, var jeg ikke klar over, at dette uvæsen er sat så grundigt i system.
Så er der jo al mulig god grund til at være på dupperne.
Vi er jo rent faktisk til grin for den type fup, hvis vi ikke reagerer.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg kommer med i klubben af naive - KTM.

Det var pokkers, at det ligefrem bliver sat i system.
En gang i mellem har jeg tænkt, at det var en ihærdig fyr, der var ægte iværksætter og som det næsten var synd for, at slette hans muligheder for at komme på markedet, men det må nok strammes op.
Så er det en ny bruger med et klart reklamebudskab, så tryk endeligt på alert-knappen ved disse indlæg, så jeg har en mulighed for at finde dem og få slettet dem.

JørgenE
Administrator


Mvh. JørgenE
Sjovt du lige nævner det med den ihærdige iværksætter.
Det har jeg også selv haft i tankerne, men har slået betænkelighederne hen med tanken om, at når de optræder på den platte måde, så er de måske ikke særlig seriøse.
Om man så, efter aftale, skulle overveje at give plads, lidt i stil med Galleriet, til iværksættere, er så en ide der kommer op i det gamle hovede!
Det kunne der måske komme noget frugtbart ud af, hvor deltagere her inde, der måske oven i købet sidder inde med visdom omkring det emne denne iværksætter vil gøre sig i, kunne komme med indspark.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tsk..tsk..tsk..her har man altid hørt, at kvinder var/ er naive.....

Vel os derfor mænd er så glade for politik   ( og kvinder) i ser først problemerne, når løbet er kørt..

Aiii - undskyld, men "nogen" bad.

Sniffer  
Hvis jeg var naiv, ville jeg da ikke tro på julemanden.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis