Mail ved svar.. eller ingen mail??

Før var det sådan at når man skrev i en tråd, var der automatisk flueben i "modtag en mail ved svar"
Det flueben er ikke sat automatisk mere.. og det glemmer jeg, og sikkert også mange andre at sætte, og så tror man at der bare ikke sker noget i tråden..
Det er jo mange forskellige tråde og undertråde der skal travles igennem.

Det kunne også være nice med en mail når der blev skrevet i ens galleri.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, jeg syntes også det er underligt der ikke kommer mail ved svar i tråde man har deltaget i.
Hej med jer

Det er ikke med min gode vilje, at "send mail ved svar"-funktionen er forsvundet fra "Quicksvar".

Jeg opdaterede forumsoftwaren hvorefter funktionen var forsvundet. Jeg har kontaktet firmaet bag, meeeeen det er åbenbart ikke høj prioritet hos dem.

Indtil vi får funktionen igen, så er det bedste, at besvare indlæg ved at klikke på knappen "Tilføj svar". Dér virker det stadig.

Mvh. AllanE
Aha - skie'smart, så vil jeg da bruge Quicksvar, så slipper jeg for alle de mails..tak for den gode oplysning Allan..

Sniffer  
Sniffer, du får lige et tip mere: Hvis du gerne vil undgå emails, så kan du sagtens bruge "Tilføj svar"-knappen alligevel. Man kan bare fjerne fluebenet ved "Send mig en email ved nye indlæg...".

Mvh. AllanE
Annonce
Skrevet af AllanE på 06 jan 2011 14:45
Hej med jer

Det er ikke med min gode vilje, at "send mail ved svar"-funktionen er forsvundet fra "Quicksvar".

Jeg opdaterede forumsoftwaren hvorefter funktionen var forsvundet. Jeg har kontaktet firmaet bag, meeeeen det er åbenbart ikke høj prioritet hos dem.

Indtil vi får funktionen igen, så er det bedste, at besvare indlæg ved at klikke på knappen "Tilføj svar". Dér virker det stadig.

Jamen, det forklarer så hvorfor det er lidt "ustabilt"

Vi håber de får styr på det i en senere opdatering igen.
Så virker det igen med fluebenet under "quicksvar"!

Så er vi tilbage til de gode gamle dage

Mvh. AllanE
Takker mange gange AllanE.

Det virker bare super :-)
Godtnok bliver mailboksen hurtigt fyldt... men det har jeg jo så selv bedt om :-)

UPS... Men når en udfordring er øst kommer der jo straks en anden!!!

Hvad med "forsiden" her er der i højre side en liste over "seneste" indlæg... men den opdateres ikke kontinuert.. det ligner at der indsamles et antal enmer der listes en gang hen på morgenen, og så opdateres den ikke siden...

Kan denne liste laves så den opdateres kontinuert?

Det vil være super, for så kan man lige lade blikket glide ned over og se om der er noget spændende nyt siden sidst...

MVH Njord

MVH Njord
Jeg bruger "Aktive indlæg", og får så alle de tråde, der har været gang i siden jeg sidst har været på.
På den måde håber jeg på at kunne følge med i og svare på tråde, hvor jeg har været blandet ind. Jeg forsøger så vidt muligt at svare, hvis nogen har reflekteret på mine indlæg.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis