varmeflytter fra harald nyborg???

Nogen der har prøvet sådan en sag her.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo...=8470&n=10

har brændeovnen i stuen, og man kan tydeligt mærke når man går fra stuen ud i gangen fra varmt til koldt, tænkte at sådan en lille sag kunne fordele varmen bedre.

Spørgmålet er så hvor meget luft flytter den, og ikke mindst hvor meget larmer den..

Er der nogen der har prøvet den?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Den larmer ikke meget men du kunne jo lige hører harald nyborg hvor meget den kan flytte i timen. Erik

Hygger mig bare (:

Nu købte jeg den, regnede faktisk med den ville larme for meget og det gør den også, har lige sat et stik på den for at teste den, og den larm vil vi slet ikke kunne leve med..

den flytter 100 m3/timen ifølge databladet der følger med.

jeg har de sidste par dage teste med både en almindelig ventilator der blæste luft ind i stuen forneden(så det varme luft ville blive presset ud af stuen foroven) Og med en lille 120mm 12V PC blæser foroven som trak luft ud af stuen, ventilatoren virkede bedst men den flytter så også 10x så meget luft som den lille PC blæser, og larmer meget mere. den lille Pc blæser sagde ingenting ved laveste trin, den flyttede så heller ikke ret meget luft.

Jeg er kommer frem til at 2 stk PC blæsere på 140mm, nok vil kunne klare behovet, problemet er så bare at det er 12V blæsere.

Nogen der ved hvor man kan købe 230V 140mm PC blæsere?? jeg kan finde dem i 12V mange steder.
den gode ting ved den varmeflytter er så at der følger en termostat med så den kan stilles til først at starte ved f.eks 30 grader, og den kan jeg godt bruge..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis