Indtastning af mail konto info

Hvor indtaster jeg at port nummeret skal være 587 når der kun er flg. felter

host
email
name
password

receive email

Har testet det i et andet program med andre felter at det virker men de givne info.

har prøvet med mail.xx.xx:587 & 587:mail.xx.xx & [email protected]:587, men intet hjælper
Hvor indtaster jeg at port nummeret skal være 587... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er sgu stadig lidt forvirret

Det er lige nøjagtig det jeg søger (mail.tele.dk:587). Altså måden at indtaste port nr (587) på som :587

Har webhotel hos surftown, har grønlandsk email, så surftown siger smtp er mail.rs.gl og udgang 587.
Program A virker fint med denne mail.rs.gl opsætning, fordi der er specielt felt til indtastning af port nr
Program B er testet med mail.rs.gl:587 men dette virker ikke (Her er som tidligere sagt intet felt til port nr=)

Men nu skriver om jeg har Tele privat bredbånd eller ej, så kommer jeg til at tænke på at det vel egentlig er bredbåndsudbyderens POP3 & SMTP opsætning man skal bruge.
Eller er det helt forkert ?

Vil straks i aften teste mail.tele.dk:587
det er teleudbyderens SMTP server du skal bruge til at sende mails ja.. - mail.tele.dk:587 vil ikke virke, da du skal bruge smtp-auth (så skal du bruge dit 12 ciftede tdc kontonummer og koden)

pasmtp.tele.dk kører på port 25 og er uden smtp-auth..

kan du i det der program slå smtp authentication til?

/cs

Fedter du stadig rundt med det program ?

Kunne det logge til en fil ?

I så fald så kan det hele løses via et simpelt lille VBS script der bliver aktiveret af Schtasks

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja jeg fedter stadig

Nu kan jeg dog få sendt mails via prg takket være pasmtp.tele.dk

TAK'er for alles hjælp

Er dog ikke helt tilfreds endnu, men det hører I jo nok om senere
Hvorfor er du ikke tilfreds? Hvor klør det henne?

Annonce

Er ikke helt tilfreds med perfomance for Win XP & programmet sammen.

Men er ved at langtidsteste dem og har søgt efter en måde at genstarte Win XP på faste tidspunkter hver dag, men troede bare det var at køre et program og vupti så kørte vi. Men det er tilsyneladende lidt mere kompliceret

Nej, det kræver bare lidt simpel kode, og den vil jeg som sagt gerne hjælpe med... Skal bare vide hvad lortet skal så koder vi noget der får bussen til at køre i den retning du gerne vil ha...

?
mkh : Super fedt TAK'er

Jeg kunne tænke mig at den genstarter Win XP 2 gange dagligt. F.eks kl. 09:00 & kl. 21:00
Programmet skal starte automatisk når Win Xp starter ( ellers virker det jo ikke efter genstart )
Det må gerne lukke så pænt ned som muligt.

Det program jeg kører starter automatisk op ved Win XP start, så det skulle være OK

Ellers andet du skal vide ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis