billige hårde hvidevarer hvor findes det

jeg står og skal købe:ny vaskemaskine, og opvaskemaskine samt inbygnings ovn/kogeplade samt kølefryseskab.
jeg havde forestillet mig en blanding af miele voss og atlas
jeg er ejer af pt 3 ejendomme
er der ikke mulighed for at handle stede med rabat selvom jeg ikke er momset jeg or´ker ikke moms bøvlet.

mvh

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er jo udsalgstider
Så elgiganten, punkt1 osv

mvh jens
eller :

skiftselv.dk

Men normalt kan du også presse Skousen og Punkt 1 ned i samme priser..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

hej mange tak nej skousen ville ikke være med hellerikke pkt 1 deres listepriser er for høje uagtet man bliver engros kunde

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Jeg har hørt godt om Køle-møller i København: http://www.kole-moller.dk/ - De skulle kunne matche de bedste netpriser.

Derudover har jeg selv talt med Hvidt og Frit, som også gav priser der matchede de bedste netpriser, så tror det bliver her vi handler når vi når så langt. Og de var meget obs på, at vi bare skulle sige til hvis ikke de priser de gav matchede køkkenfirmaets, så måtte vi se på det!

Annonce
Skrevet af akselj på 27 dec 2010 22:44
Vi har meget gode erfaringer med Whiteaway, gode priser, incl. levering, de har altid leveret i løbet af 2-3 dage.

http://www.whiteaway.com
Vi har også handlet hvidevarer hos whiteaway og har været rigtig tilfredse. Vi har ikke kunne få pukt1 til at mache deres priser. I hver fald ikke de gange hvor vi har købt flere hvidevarer ad gangen.
Jeg har også vældig sløj erfaring med Punkt 1 fsv ang priser.
En induktionskogeplade til listepris 12.000 ville de meget storsindet, undtagelsesvist, sælge til mig, som loyal kunde!!!, for 11.000.
Ved Skift Selv fik jeg den helt ukompliceret for ca 8.000

Med venlig hilsen
ktm

 

sverige !
jeg sparede ca 1500,- på mit frys og ca 1000 på køl i forhold til det billigste jeg kunne finde her i landet (også efter pris pruttning i Elgiganten)

fandt den modle jeg ville have i el-giganten, gik på nettet købt via webshop i svensk butik, leveret til døren med bud og med total besparelse på de 2500,-

Der er rigtig mange svenske butikker efterhånden på nettet som gladelig sælger til DK, den side jeg fandt havde beskrivelse omkring salg til DK. og ved garanti kunne man bruge den danske leverandør (galt dog ikke alle mærker, det var beskrevet hvilke. Electrolux og Miele var nogle af dem)

Jeg gør det helt sikkert næste gang også

PS: eneste ulempe var at jeg skulle være hjemme da buddet kom med Køl/frys
men de ringede til mig en time før de forventede ankomst, så det gik fint

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Seti har du evt et link det er precis electrolux og miele samt voss og lign jeg er int i

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis