Hej :-)
Hvis du med "flyers" mener at du vil dele annoceblade ud i folks postkasse / brevsprækker, så mener jeg det er helt lovligt og OK.
Du skal naturligvis respektere de folk der har et "reklamer nej tak" skilt!
Ellers mener jeg det bare må være at komme igang :-)
Hvis du derimod har tænkt på at stå på fx gågaden og uddele dine annonce blade så er det nok noget du skal have en politi tilladelse for at gøre.
Hvis det drejes sg om du fx lørdag formiddat vli stå i indgangen til den lokal brugs / storcenter / Føtex eller hvad ved jeg... Så er jeg ret sikker på du skal alliere dig med butikkens indehaver og få lov til det den vej rundt.
Har du derimod tænkt at trykke en stak annoncer du lægger ud så de kan blæse i vinden... Så ved jeg ikke om det er egentligt ulovligt.. men jeg tror du må påregne "badwill" og bør undlade det..
Er det fordi du vil uddele dine annoncer unde vinues viskeren på store Ppladser... fx på Hjallerup marked osv... Så vil jeg tro du bør henvcende dig til dem der driver / ejer Ppladsen for at få lov.
Så afhængig af hvad du påtænker.... Så er der nok lidt forholdsregler at tænke over!
Men det mest effektive sted at annoncere er som bekendt en banner reklame på hjemmesiden
www.lav-det-selv.dk :-)
MVH Njord:-)