Flink vito ejer søges

Hej alle

Mit kølerhjelmskabel er knækket på min vito 109cdi årg. 05
Så tænkte jeg om, der skulle være én derude i nærheden som også kører i en sådan model og som havde tid og lyst til at mødes, så  jeg kan se på låsen og konstruere en krog eller lignende.
Hvis der er nogen, der har erfaringer med sådan et problem, skal de endelig ikke holde sig tilbage med at udøse af deres erfaringer.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til alle dem der har været helt syge af bekymring på mine vegne, kan jeg nu berolige dem med, at jeg har løst mit problem.

Jeg bukkede en fastnøgle lidt og svejsede en forlænger på, så kunne jeg lige nå boltene i låsen og afmontere den.

Med venlig hilsen RH

St-dor Drennnng -  a-hoppe-a-hoppe   st-dor dreng
Jeg må indrømme at jeg også er ganske stolt af mig selv

Med venlig hilsen RH

Jeg var da noget bekymret på dine vegne, da jeg læste din indgangsbøn, men da jeg ikke ved en hujende fis om en sådan moderne vogn, kunne jeg ikke bidrage med noget, der kunne minde om noget fornuftigt.
Så i det mindste var der en, der var bekynret!!

Men jeg kender så udmærket den betragtelige glæde, det er, når man pga alt sit værktøj og mange års erfaring med at være trængt op i en krog, alene mand, og SKAL, død og pine, finde en løsning og det så lykkes!!

Det der undrer mig såre i sådanne situationer, er hustruens reaktion. Hun synes blot, at det er meget naturligt, at jeg bare løser de kropumulige opgaver. Det falder hende ikke ind, at vi på den konto ofte sparer multitusinde kroner som man ser andre folk bare må punge ud med.
Når man så står der og proklamerer at dette og hint, imod alle odds, er lykkedes og fungerer igen, så lyder det som regel: "Så kan du jo lige tømme opvaskemaskinen og bære skrald ud, og i øvrigt er der ikke mere brænde inde ved brændeovnen!

Verdens løn er ofte utak!

Med venlig hilsen
ktm

Tak tak.
Man skal som bekendt ikke være for fin til at rose sig selv.
Jeg tænkte, der måske en dag var en anden der stod med problemet, så jeg ville lige give en tilbage melding.

ktm 
Igen udtrykker du dig, så jeg er fuldstændig enig.

Med venlig hilsen RH

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis