Små slag nu Hr. Maximus...

Der er lidt her, som jeg gerne vil henlede din opmærksomhed på.
Du skriver:
Jeg er aldrig stødt på noget som indikerer at Microsoft ligefrem prøver at udrydde konkurrenter og forsøger at få verdensmonopol.Læs venligst:
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_v._MicrosoftNår du har gjort det... eller læst det alle mulige andre steder på nettet, så er du "
stødt på noget".
At man så kan have forskellige holdninger til det rimelige i, at et firma bruger disse metoder til at beskytte egne produkter, er vel OK?
Jeg personligt, mener det er OK. Hvorfor pokker skal et firma straffes for at lave et produkt som andre ikke kan snylte på? Ja, det var så min holdning. Men dommen/aftalen blev altså, at Microsoft bl.a. skulle stille sourcekoder m.v. til rådighed i 5 år, for andre firmaer.
Jeg bruger selv, med glæde, Microsofts produkter, men jeg påpeger bare, at f.eks. unge studerende på begrænset budget, kan have stor glæde af f.eks. Open Office, som kan ca. det samme som Office pakkerne fra Microsoft.
At de unge så skal holde tungen lige i munden, når de gemmer i forskellige formater, det er vist ikke noget problem for dem.
Kan man ikke styre sikkert gennem Open Office farvandet, så må man jo bare betale det som Microsoft produkterne koster. Alternativt kan man måske bruge en livline.... ring til en ven