start problemer med vw jetta td fra 90

hej

nu er det jo blevet vinter og min vw jetta td fra 90 har det lidt svært og starte,den holder inde ,når jeg prøver og starte vil den bare ikke tage ved, batteriet er rimligt nyt ,har lige prøver og starmme kileremmet også.det er lige som om at den ikke får noget disel.hvad tror i det er . kan det var noget med generatoren?

mikael
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg forstår ikke helt hvad du mener vil starter ikke køre rundt eller køre den rundt men bilen starter ikke

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
hej

jo starter køre og jeg får den også igang efter et par min. køre heller ikke små ture,køre ca 70 km om dagen. har også ladet batteriet op.
Hej Mikael76. Jeg tror din motor er slidt, få evt, målt kompressionen,alternativt kan du montere en 220 volt Blokvarmer, som kan varme motoren op i en periode inden du skal ud at køre, den dyre løsning er et oliefyr.
Du skal bare have 4 nye gløderør så spinder den som en mis igen.Jeg tror ikke på at motoren er slidt med mindre at den har kørt helt vildt mange km.Jeg har kendskab til nogle der kar kørt over 600000 km på samme motor

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
blokvarmer hvordan forgår det , og hvordan monter jeg den og hvad koster den, den har kun kørt 267000km så om den er slidt det tror jeg ikke,det er godt nok noget tid siden jeg har skiftes gløderør,måske skulle jeg prøve det.
en motorvarmer er en form vor dyppekoger, der bliver monteret i et af frostproppehullerne. Du skal have et stik mont, under forr. kofanger - og naturligvis en udvendig stikkontakt med tænd/sluk-ur

 

Kan man også bruge den på en benzin bil ?
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis