"Tikkende" radiator? NLA 63 4200 20-12-2010 17:56 Jeg har en radiator ,der bliver ved at drille mig og den sidder selvfølgelig i soveværelset Har flere gange luftet ud,uden det har hjulpet. Nogen med et bud på hvad det kan være??? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 20-12-2010 19:25 Hej. Hvis radiatoren tikker er det højst sansynligt ved bæringerne eller rørføringen gennem gulvet du skal lede. Lyden fremkommer formodentelig når radiatorventilen begynder at lukker varmt vand i radiatoren. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
kamb 664 8653 20-12-2010 20:14 Hej, Det er når din termostat lukker op eller i - så giver rørene sig lidt, og sidder de i klemme, så vil de lyde sådan.. Det er ganske lidt der skal til, og det kan sagtens være i gulvet eller andre steder.. Så der er ikke meget at gøre ved det.. Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv Lidt om mig her