Ny hoveddør.. Hvor?

Jeg skal have ny hoveddør i huset og mangler nogle erfaringer med hvem der leverer en god kvalitet til den rigtige pris. 

Døren skal bestilles på special-mål og være i træ.

Hvem har I gode/dårlige erfaringer med? 

Mvh Rasmus 




De skal kunne levere døren i et design der minder om den her:

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville købe den hos KPK vinduer og døre, en indadgående dør på mål med 4 fyldning og 4 glas som den du linker til koster ca. 6500-7000,- incl. moms leveret i standard farve.
Så vidt jeg kan se kan jeg kun købe igennem dem som privat, hvis jeg køber gennem en håndværker? Det er jeg jo ikke interesseret i.. Har de ikke et katalog?
Normalt kan man jo ikke købe privat, hos større firmaer.
Du kan vel bare bestille, gennem din tømmerhandel.

mvh jens
Nemlig, man kan ikke selv købe direkte hos KPK vinduer og døre, skal gå gennem en med moms nummer.

Køber du gennem trælasten vil du sikkert betale mere for døren, end hvis du bestilte den gennem din lokale tømrer som sikkert også har bedre priser hos KPK end trælasten vil opnå.

Du kan ses deres vejl. prisliste her...

KPK prisliste 2010

Kender du ikke en tømrermester selv du kan bestille den igennem, kan jeg da godt være behjælpelig med at sælge dig døren, har selv gode priser hos KPK hvilket et par brugere herinde fra også kan bekræfte...
Koludabyg, jeg har en del storke vinduer, de bruger "snyde" sprosser på deres "frederiksberg" vinduer, gør KPK også dette.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det kan også fåes fra KPK i 25mm sprosser, men de laver også med alm. sprosser i 42 og 60mm

Vi har lige købt en ny dør fra vi ka vinduer i padborg. Den er godt nok i plast, men de lever også i træ og den ser ud til at være super kvali
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis