Hydraulisk kost til havetraktor

Hej

Jeg har en havetraktor på 13 hk som ikke kan bruges til at klippe med jeg vil så grne have bygget den om med hydraulik udtag til en fejekost evt til fræserknive senere. kosten har jeg. Men jeg ved ikke hvor stor pumpe og motor til hydraulikken skal være. hvor mange liter skal den give for at kunne køre rundt. kosten har en dia. på 50-60 cm og er 1 m bred. den er P.T monteret på en 5HK texas bræser men det kniber at den kan trække det, så jeg vil gerne have det bygget om.

På Forhånd Tak
Morgan
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har da sådan en hydralick pumpe med tank liggende der har været monteret på en have traktor, den skal sidde på siden af traktoren og drives af en rem fra skiven under traktoren. Den der tidligere har trukket dit klippebord.

V.h.  Håndværkeren
Jeg ved ikke præcist hvilken pumpe du skal bruge, men motoren kan ikke klare mere end 14 liter i minuttet, ved 200 bar.

Jeg har diverse pumper liggende, så du kan jo skrive hvis ikke du fiinder noget brugbart.

Mvh Thomas Hansen

Håndværkeren: Hvor mange liter giver din pumpe og hvad har du brugt den til??
evt en pris.
Jeg må blive dig svar skyldig hvad angår liter antallet pr. minut den sad på en have traktor hvor den var til at løfte et doserblad eller harve. Der er også sådan en ventil med håndtag til frem og tilbageløb. Selve cylinderen har jeg kylet ud da stemplet var tæret flere steder så olien sprøjtede ud når jeg aktivede den. Men jeg har set at der sidder samme pumpe system på en større kran der er på vores fiskerihavn, så mon ikke den kan leverer en hel del, der er ca. 2,5 liter olie i beholderen over pumpen.
Du skal få hele herligheden for 500,00 Kr. hvis du selv henter den.
Send mig en pm.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis