Børbar--virus

Har fået virus på min bærebare DELL.  Kan ikke komme i kontakt med den,jo hvis jeg vil købe deres ubrugelige antivirus program. Er der en som kan hjælpe med gode råd
Hilsen Spartakus.


spartakus

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ikke har en virus scanner indstaleret, forstår jeg slet ikke du tør gå på nettet. Lige for tiden florere en virus der virkelig angriber, jeg har nu i 6 dage været udsat for angreb mindst hvert 30 sek. Min Bulguard har skudt dem i sænk inden de nåede ind i min pc.
Så hvis du ikke vil ofre de 3-400,00 Kr. for et ordentlig virus program er det din egen fejl. Vi andre er så heller ikke glade for at du går på nettet for du spreder jo virussen videre til alle dem du kontakter !!!

Håndværkeren
Du kan gå ind på TDC vælge sikkerhed, og der finde programmer til den slags bl.a. F-secure, det kører jeg en gang imellem. Ellers bruger jeg Windows essentials som værn, det er gratis.

http://www.f-secure.com/en_EMEA-Lab...ne-scanner         

men hvis din maskine ikke vil starte, er der jo et problem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Pil disken ud og sæt den til en anden computer og scan med antivirus derfra. eller hiv de file ud du skal bruge og geninstaller windows.
Brug funktionen Windows systemgendannelse. Gå ind i Start, Hjælp og Support og søg på Systemgendannelse og tag den så derfra. Gendan til et tidspunkt lige før du fik virussen. Når mskinen så er gendannet downloader du det gratis AVG Antivirus (hvis du ikke har et antivirus program), installerer der og køre en fuld scanning.

AVG Free : http://free.avg.com/ww-en/get-basic-protection

Og så er du af med den.

PS Systemgendannelse sletter ikke data eller programmer.

PPS det er ikke en egentlig Virus du har men et møgirriterende program, der forsøger at lokke dig til at købe et virkningsløst antivirus-program. Man får det ofte ved at besøge mindre seriøse hjemmesider. Dette kan endda være uforskyldt, for de er blevet gode til at lave "falsk" hits når man søger på et eller andet på Google. Så finder man en eller anden hjemmeside, der så i stedet for svaret giver en det trælse program.
Annonce
Nej nej.. nå men start den i fejlsikret tilstand med netværk( F8) så skulle du kunne komme på nettet og derfra hente evt. AVG eller andet . .men hent også Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM på google) den fjerner den "fake Antivirus" du har fået ind. det er ikke så vanskeligt ..
Mvh Jacob
Skrevet af Mathiasen på 16 dec 2010 15:58
Pil disken ud og sæt den til en anden computer og scan med antivirus derfra. eller hiv de file ud du skal bruge og geninstaller windows.

Nemlig.


Jacob
Tak,for de mange råd,men jeg kan ikke komme i kontakt med den. Så er det at jeg tænker hvis jeg køber en ny HD,har set dem til 300 kr kan jeg så ikke bare instalere den igen. For problemet ligger vel på HD. MVH spartakus

spartakus

Gå nu bare ind til de hjælpsomme venlige mennesker på

http://www.spywarefri.dk/forum

Så klarer de problemet og du laver ikke mere ravage i maskineriet..

Sniffer  
Hvor er det herligt at se hvor meget windows folk dummer sig...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis