har jeg fået en god pris på dette gulv?

Hej..

Jeg blev ringet op i sidste uge af den lokale tømmerhandel..

De ville tilbyde mig et:

Eg gulv i PLANK fra vides på nuværende tidspunkt ikke..

Lamel Plank velegnet til gulvvarme.

22mmx155mmx200cm

med Matlak og affaset kant, hvor det så bare skal limes i enden og på langs, da det skal lægges på træplade gulvvarme.

Prisen pr Kvm er 250kr INCL moms.

hvad siger i til denne pris? Er det et godt tilbud, udfra hvad jeg selv kan se rundt omkring er det en rigtig godt tilbud.? Dog er jeg lidt i tivl..

På forhånd tak.

Mvh

'Lyst'

Be Smart - Not Stupid..

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis kvalitet er i orden så er det en god pris ja, ellers er det altså til at finde for under 300,- i god kvalitet i forvejen.
Du bliver jo nødt til at kende producentens navn.
Eller i det mindste overfladens kvalitet.
Lakeret egelamelplank i den tykkelse til den pris er nok ik’ så ring’ en’da.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
er der en speciel grund til, det skal være 22 mm og ikke 14-15 mm ?

http://www.lyrk.dk
Jeg kan knke huske producentens navn mener det var noget med w eller m,dog ikke moland..

Grundet de 22 er det er et restparti tømmerhandlen har d
Købt også derfor prisen, men jeg har nu hellerikke kunne fi de 14mm til under 300kr pr kvm. 22mmervel også lidt mere stabil eller er det bare vrøvl?

Be Smart - Not Stupid..

Har du ikke Lyst til at spørge tømmerhandlen - Lyst. :o)
Fordi prisen jo in høj grad afhænger af navnet - og i nogen grad osse kvaliteten.
Og kvaliteten afhænger vel osse af tykkelsen. Tykkelsen på toplaget er vel osse tykkere på brædder af 22mm tykkelse end brædder af 14mm tykkelse. Tyg lidt på den!!!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det kostet normalt 439kr hos flottegulve.dk og er produceret i østen, men er købt igennem en grosist så selv gulv producenten ved de ikke.

Produkt nummer hos flottegulve et: Tlr: E24800 hvis i vil ind og kigge.

Be Smart - Not Stupid..

det ser ganske udemærket ud, men der er 2 ting jeg hæfter mig lidt ved. nr 1 at det skal limes, og ikke er klik. Det kan godt være lidt tricky at få langt den lim rigtigt så den ikke slipper efter kort tid, undertegnede har lavet forsøg, og det er uhyre vigtigt at limen ligger rigtigt. Nr2 er deres "rustik sortering", hvad er det for en sortering ? det lyder på mig som 2-3 sortering, der bare hedder noget flottere. Men hvis du har set gulvet, og synes det ser fint ud, så go for it, det er helt sikkert en fin pris.

http://www.lyrk.dk
Naveren, jeg har fået en lille prøve som har de normale fyldte knaster og det spil det nu et i Ege gulve..

Ja men det et fordi det er 22mm det
Ikke er klik, tømmerhandlen sagde jeg godt kunne fuld Lime det nu hvor det ikke skulle ligge på strøet men på de træ gulvvarmeplader.

Jeg er bare bekymret for km det er god nok kvalitet og om prisen er fair. Det et alligevel 25.000kr jeg skal smide efter det.

Be Smart - Not Stupid..

Hvis tømmerhandlen ligefrem, opsøgte dig, så lyder det da som om, prisen i den grad kan forhandles.

Kvaliteten må du jo selv kunne vudere, men det at det skal limes, bliver det jo lidt besværligere af.
Har du plads til et 22 mm gulv?

mvh jens
Je__NS , hva mener du med om jeg har plads? Altså set ud fra loft højden i rummene?

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også