alarm alphatronic

Jeg har en ældre alarm privat fra alphatronic,men jeg mangler et programmerings kabel 
så jeg kan ændre de tlf.numre den skal ringe til ,er der nogen der ligger inde  med et 
sådan kabel ,eller tegning så jeg selv kan lave et Ps jeg har software bare ikke noget kabel
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
prøv her http://www.alphatronics.dk/
har du prøvet at ringe til dem og spørge om de har et kabel, eller måske ved hvor du kan skaffe det?
jeps har talt med dem i dag,de sagde jeg måtte ud og lede efter et,arbejder selv  i et større instalatør firma hvor vi også har smidt det ud vi selv havde.surt især når det er hos en selv.
Det undre mig at i siger Alphatronics ikke har programmeringskablet til en Alarm Privat. Jeg handler med dem dagligt og har lige før sommerferien bestilt 2 ekstra hjem.
Det er det samme kabel som skal bruget til en DL500 telefon sender.
Annonce
Det kan jo sagtens være muligt at kablerne findes i almindelige butikker. Måske det er muligt med et billede af stikket, så kan der være en del "nørder" der ved hvor det skaffes eller hvordan det nemt laves Men god jagt.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Programmeringskablet findes ikke i almindelige butikker. Programmeringskablet er opbygget med et print mellem PC og central, så det hjælper ikke at sende et billed at stikket.

Ring til Alphatronics og bestil et programmeringskabel til en DL500 telefonsender
Jamen det vil jeg da prøve,vi er enige om det er til en alarm privat 98,??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis