installation af acer scanner

Hej Alle.

Vi har 2 stationære computere den ene har en dural opsætning med xp og milinnium, den anden er formateret og nyinstalleret med xp. Vi har 2 xp-licenser. På den gamle kører vores 10 år gamle acer 620p scanner upåklageligt, men på den nye kan jeg ikke få det til at spille.Der bliver meddelt at scanneren ikke er tilsluttet eller ikke tændt. Jeg har søgt på nettet og dawnloaded driver 3424p som skulle være nyeste til xp. På den gamle hedder den 3.42 3.0 (32-32) den kan jeg ikke finde på nettet. Jeg har forsøgt at kopiere driveren fra den gamle comp. men jeg får kun en genvej og afinstalerings guiden. Hvor finder jeg driveren så jeg kan kopiere den til min nyopsatte computer.

Håber I kan hjælpe på forhånd tak.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Husk at følge install. vejledningen til skanneren lige efter bogen - nogen skannere skal først tilsluttes når install. programmet spørger efter den - måske er det der er dit problem ?
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej til polobjørn.

Efter at have postet det første indlæg kiggede jeg rigtig meget på benq-s hjemmeside og fandt ud af at der var en anden driver til xp som var noget større. Jeg kan ikke se hvad forskellen er men jeg installerede den og den får så samme navn som den på min gamle.
Det er så lige meget hvordan man gør, når man efter en prescan vil videre så låser systemet og kan ikke lukkes ned. Det er så lukket ned nu imedens jeg skriver dette.Nu prøver jeg så med et andet scannerprogram( det samme som på den gamle) og det samme sker. I krontrolpanel enhedshåntering vises det at der er en scanner og at den virker korekt. det er også mærkligt for efter en prescan skal man kunne afmaske det billed eller den del, som man vil scanne og det bliver aldrig aktivt. På en eller anden måde er de nye ikke som den gamle selvom det er samme disk det er installeret fra.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Hej.
Lige til orientering. Jeg prøvede at køre en opdatering fra xp-cden. Her  advare windows om at Acer scanneren ikke understøttes. Mærkeligt at der bliver installeret nogle opdateringer ved ny installation som de gamle kørende maskiner ikke bliver tilbudt i den automatiske opdatering. Den gamle maskine køre stadig fint med scanneren.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere