Hvilken borhammer, med bor og Mejsle funktion

Davs Alle

Nogen der kan anbefale en god borhammer (SDS) med både bor, samt mejsle funktion. Den skal primært anvendes til udbankning af riller til 16mm plastrør, samt udbankning af huller til indmuringsdåser (el).

Jeg har tidligere anvendt en Hilti TE-7C (720W / 2,7 J), og "elsker" hilti produkter, men som alle ved, er prisen jo også derefter.

Nogen der kan anbefale noget lignende ?? som kan købes  af private i stark/xl/eller anden virksomhed (ikke på nettet)
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Makita laver nogle udmærkede nogle af slagsen, jeg har selv brugt sådan en.

Xl profcenter har en Dewalt D25013W til 795 + moms
Om det er kram, aner jeg ikke.

mvh jens
795,- lyder godt nok MEGET billigt...Den har jo "næsten" samme specs som min vanelige hilti...

Var du tilfreds med de 2,7J din hilti kunne levere ?
Hvis du var det ville en makita eller bosch være et fornuftigt valt. næsten lige meget hvad makita går igang med bliver resultatet fornuftigt. Bosch skulle efter sigende have en bedre slag mekanik end konkurrenterne, og jeg er da også super tilfreds med min akku borehammer med 3J.
carl ras har en makita til 650+moms med 2,7J. hvis du vil have en bosch så hold øjnene åbne

Jacob
Jacob - Ja var meget tilfreds med Hiltien, den passede lige mht. kraft.

hvad er det for en makita du omtaler ?? kan man som privat, handle hos Carl Ras ?
Ork ja.
Man kan handle alle steder som privat. nogle steder skal man trykke dem på maven. en sælger der siger nej til et mersalg er jo defekt. der er ingen problemer med carl-ras.
Det er kun få produkter man skal være virksomhed og i den rigtige branche for at handle. typisk ting der er samfunds farlige i de forkerte hænder.

Jacob
Annonce
Jeg kan nævne i flæng, steder som jeg kommer dagligt, hvor private bliver bortvist, med det samme.....Det vær sig, Solar, LM, Brdr. Dahl, AO. Der står endda på flere af dørene INGEN SALG TIL PRIVATE..
Skrevet af StenKrog på 13 dec 2010 18:19
Jeg kan nævne i flæng, steder som jeg kommer dagligt, hvor private bliver bortvist, med det samme.....Det vær sig, Solar, LM, Brdr. Dahl, AO. Der står endda på flere af dørene INGEN SALG TIL PRIVATE..

En ting er skiltet en anden virkeligheden.
Solar, AO og brd. dahl har jeg selv købt stumper i som privat.
LM har jeg aldrig forsøgt at handle med.
Selv bie og berntsen har jeg købt kemikalier hos der er hoved ingredienser til sprængstof.

Jacob
Hehe okay, der er åbenbart forskel på butikkerne så.

Men jeg købte den dewalt D23015 og blev da noget skuffet da jeg så den, da den jo er ekstremt lille, iforhold til Hiltien....Men nu får vi se imorgen, om den kan arbeit..
Dewalt vil aldrig komme i nærheden af hilti, men når det kun er til udbankning af riller kan den sikkert bruges...

Vi har selv en mindre makita i firmaet og er meget tilfreds med den, sammenlignet med prisen på hilti værktøjet, så går det arbejde rigtigt godt.
Koludabyg
Jeg fik jo købt den DeWalt, og må altså sige at jeg er positivt overrasket. Man kan godt mærke at kvaliteten på henholdsvis dewalt og hilti, ikke er den samme, men den arbejder udemærket, til netop denne brug.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis