Problemer med centallås!

Hej
Nu er vinteren jo over os, og det giver mig problemer med at komme ind i bilen. Jeg har prøvet med låseolie, og det virker ikke. For mig virker det også til, at det ikke er selv nøglelåsen som er problemet, men mere selv låsen der åbner og lukker døren. Det begrunder jeg med, selvom jeg bruger og varmer min nøgle eller kommer varm vand på låsen, kan jeg ikke åbne døren. Når bilen bliver varme inden i kan jeg åbne døren!!
Jeg har jo tænkt, at det kun var mit problem, men har jeg snakket med en anden som køre seat, og de har nøjagtig den samme problem.....
Har i nogle  gode ideer til hvad det kan være, og hvordan vi får bugt med denne problem!!
Jeg kunne selvfølgelig rejse ned til varme
MVh
alte

<p>&#160;</p>
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der er vand i centrallås motoren, og det fryder til is, giver det de problemer.

mvh jens
Hej
Tak for dit svar, det er jo lidt af et træls problem at have, sådan at skulle kravle hen over sæderne hver gang man skal køre en tur.
Hvad er den bedste løsning, skal den bare rense eller blæses ren. Hvordan undgår jeg så at det sker igen.....hvis jeg da får det lavet??
mvh
alte

<p>&#160;</p>
En lille tilføjelse den manuelle åbner der sider inde i bilen køre jo fint op når jeg drejer nøglen i låsen.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis