Erfaring med at købe køkken på nettet...

Er der nogen der har prøvet at købe køkken hos nogle af de firmaer der er med i webkitchen.dk . Det er fx. Celebert, nettoskabe, billigskabe osv. 

Jeg vil meget gerne høre om erfaringer med kvaliteten af selve skabe og indmaden, fx. skuffer, hængsler osv., samt levering og service.

Lågerne er så vidt jeg har fundet ud af fra Safco, ligesom Nettoline, Designa mfl. 



Erfaringer?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De tre navne du nævner er et og samme firma.
Hvorfor vil du handle køkken på nettet?
jeg har re noveret en stor entre og opsat elementer fra Billigskabe. Elementerne svarer 100% til vort køkken fra Nettoline. Dete r samme fabrik. PÅ en ordre på kr. 6300, sparede jeg 1500 i forh. til Nettoline incl. fragt. Og det dur!

 

Skrevet af hpox på 11 dec 2010 01:01
De tre navne du nævner er et og samme firma.
Hvorfor vil du handle køkken på nettet?

Jeg er godt klar over at de (næsten) er samme firma - de er i alt fald med i samme webgruppe, men nogle af dem har særskilte ejere, jf. den side jeg henviser til. 

Jeg vil købe på nettet fordi det er billigere! Det er de færreste butikker der giver 40% rabat + rabat på hvidevarer. 



Skrevet af uldal på 11 dec 2010 08:14
jeg har re noveret en stor entre og opsat elementer fra Billigskabe. Elementerne svarer 100% til vort køkken fra Nettoline. Dete r samme fabrik. PÅ en ordre på kr. 6300, sparede jeg 1500 i forh. til Nettoline incl. fragt. Og det dur!

Ja, det er også det jeg er nået frem til. 

På celebert kan vi faktisk få grebsfri til samme pris som almindelige billige hvide låger i butikkerne. 

Så vidt jeg kan se er det også samme låger som Designa og Kvik sælger, altså fra Safco og et andet firma jeg ikke kan huske navnet på. 


Er indmaden også identisk med Nettolines? Og er du tilfreds med det? 
Ja-ja.
Rabattens størrelse afhænger jo af hvor højt du sætter den vejledende udsalgspris.
Og der er altid tilbud på hårde hvidevarer. :o)

Men det er fint at du prøver nethandelsmetoden af. Lad os høre mere om det.
Skrevet af hpox på 11 dec 2010 12:05
Ja-ja.
Rabattens størrelse afhænger jo af hvor højt du sætter den vejledende udsalgspris.
Og der er altid tilbud på hårde hvidevarer. :o)

Men det er fint at du prøver nethandelsmetoden af. Lad os høre mere om det.

Men nu kan man jo også sammenligne vejledende udsalgspris, og det er selvfølgelig kun interessant hvis der er tale om reel besparelse i forhold til sammenlignelige udsalgspriser.

Men jeg vil da lade jer vide hvordan det går..

Indtil videre hører jeg gerne fra andre der har erfaringer?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis