indskydt fibernetkabel

hejhej.
min hund har idag tygget det modem der sidder på væggen ved det indskydte fibernetkabel.
ledninger, cover og det hele er i 1000 stykker.
Selve fibernetkablet, kan jeg ik bare tape det godt ind og skubbe det ud i hulrummet i væggen ?
Vi bruger ikke fibernet og kommer aldrig til det.
På forhånd tak

 The day you quit is the day you lose.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo gør du bare det, så kan du altid betale regningen når du flytter, og vær sikker på at det bliver dyrt, hele dit indskud ryger på den konto. At du ikke bruger fiber nettet må skyldes uvidenhed eller det der er værre 
Ja så må du da meeeget undskylde, dog er kablet og tilhørende dåse ikke din men udbyderen af nettet.
Og hvad med den stakkels vovse, giver du den nok at spise
Grunden til at en vovse gnaver i mere end det den må, skyldes dårlig opdragelse og at den keder sig. Til trods for min alder ligger jeg stadig og leger med min hund på gulvet hver eneste dag, det er ren kvalitets tid. jeg får nogle gode grin og Tiggie har det skægt. Hun kommer selv hver eneste dag med sin gummikylling og skubber til mig med den, så skal der leges syntes hun og det gør vi så.

Med hensyn til dit lysleder kabel, så vil du kunne få både TV  Telefon og internet væsentligt billigere end det du har nu.
Om han kan få det billigere end det han har nu kommer nok meget an på hvad han har, og hvem der ejer fiberen.
Har man arbejdsgiver betalt bredbånd er det ikke billigere at betale for den andet sted.
med hensyn til tv, er det ikke billigere hos os med tv gennem fiber, men det kommer nok an på hvilke kanaler man ønsker, vi kan f.eks slet ikke få tv3 gennem fiber, kun gennem parabol. vi har bredbånd gennem fiber som det eneste da vi ikke har fastnettelefon.
arbejdsgiver betalt telefon er også billigere end at betale for det ..

Såå billigere ??, måske men for mange er det ikke..
hehe ja det passer nok meget godt, her i hovedstanden har vi TDC fibernet, og det skal vi ikke være glade for
Skrevet af Håndværkeren på 09 dec 2010 08:21
Ja så må du da meeeget undskylde, dog er kablet og tilhørende dåse ikke din men udbyderen af nettet.
Og hvad med den stakkels vovse, giver du den nok at spise
Grunden til at en vovse gnaver i mere end det den må, skyldes dårlig opdragelse og at den keder sig. Til trods for min alder ligger jeg stadig og leger med min hund på gulvet hver eneste dag, det er ren kvalitets tid. jeg får nogle gode grin og Tiggie har det skægt. Hun kommer selv hver eneste dag med sin gummikylling og skubber til mig med den, så skal der leges syntes hun og det gør vi så.

Med hensyn til dit lysleder kabel, så vil du kunne få både TV  Telefon og internet væsentligt billigere end det du har nu.

Stikledning og afslutnings punkt tilhører oftest kunden, da de har betalt for det.

Jacob
he...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Billigere !!!!!!!
Vi fik skudt det ind for et års tid siden gennem Seas
og vi bruger "Dansk Bredbånd" som leverandør da de var de eneste der kunne levere Viasat Guldpakken
en 50/50 internet forbindelse (som lige var på kampagne) samt gratis fastnet tlf, vi betaler i alt ca 770 kr /mdr
Før havde vi Viasat på parabol, Tdc internet og et billigt fastnet firma og betalte dengang omkring 790 kr/mdr
nu er det hele samlet et sted og vi sparer ca 20 kr/mdr ) )
MEN SIKKET ET BØVLERI MED AT FÅ DET HELE FLYTTET

Tim  
 
Jeg får alt mit fra Sydenergi, d.v.s. Internet 30/30 Tv. med 100 kanaler (Viasat)   Tlf. til 18 øre om dagen og 9 øre efter 18,00 til 06,00
Alt dette giver jeg 390 kr. for pr. måned.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis