TV. ombord.....

Daw igen.
så skal skuden hjem til hanstholm. i næste uge. så jeg kan komme igang med
at gør den klar.
Men men. har jo to børn. de spørg om der et tv ombord. Og nej det er der ikke.
 Har ikk lovet dem någet inu. er der nogle der har en ide om hvad der kræves ud over
et tv og antende. hvilken antende skal jeg evt bruge? 
og hvad det sådan ca vil koste at lave.
Ville Helst ikk ha det ombord
Men de kære små..... Kan næsten ikk sige nej.
                                                              ( fjernsynet har jeg på lager)

P.f.h  Tak.

Mvh D.s

At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

Daw igen. så skal skuden hjem til hanstholm. i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fra i morgen har Aldi denne her, det var jo også en mulighed der ikke river julebudgettet helt omkuld.

Den lille USB-modtager har vi haft fin glæde af nogle år, men vi skal nok have en ny efterhånden. Antennen, der leveres med, er brugbar, men absolut ikke verdensklasse, en rundstråle-campingantenne ville garanteret være bedre. Alternativt en stueantenne, hvis det ikke er en stålbåd.

I sommers brugte vi udelukkende web-tv, det fungerede også udmærket, men er naturligvis lidt mere bøvlet. DR fungerede bedst, tror ikke TV2 har webcast.

Hvis du stadig vil bruge det tv, du allerede har, og der er scart-stik på det, kan man også købe en lille digital-modtager, der sættes direkte bag på fjernsynet.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

web-tv er en udmærket løsning. nu har vi tdc-trio hjemme. og derfor har vi adgang til alle tv kanaler incl viasat. det virker fint på det mobile bredbånd, og det betaler vi kr 199, for om måneden.vi slipper for antenne, og lignende..

sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Ude på åbent hav er dækningen typisk bedre da der ikke er så mange forhindringer for signalet som der er på land.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis