Få nu de vinterdæk på!!!

ja - titlen siger vidst det hele.

Nogen der ved om man kan få en streamer til bagruden?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Enhver skiltemaler kan da lave et til dig...
Skrevet af Koludabyg på 04 dec 2010 22:45
Enhver skiltemaler kan da lave et til dig...

Når jeg nu går dæksælgernes ærinde kan jeg da ikke forstå at det var noget jeg skulle betale penge for? 

Men jeg undrer mig over at mit dækcenter ikke havde noget ala titlen liggende?

Jeg er SÅ træt af de nærige fjolser der fucker det op for alle andre! År efter år bliver de overrasket over at det i vinterhalvåret kan finde på at fryse og blive glat på vejene - man kan købe alle slags dæk hele året. Nu her hvor kommunerne fattes penge og der spares på snerydningen er det bare endnu mere galt - kilometer lange haler af biler der snegler sig afsted fordi et enkelt fjols er for nærig - i min bog tangerer det chikanen fra lastbilerne på motorvejen  

NB! Udsolgt er et andet udtryk for karteldannelse så man kan presse priserne op!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Er der også udsolgt ved www.Daekonline.dk ?

Med venlig hilsen
ktm

 

DK burde følge tyskland og fastsætte ved lov at der SKAL bruges vinterdæk om vinteren, og bøde til de tumper som køre uden, og i min optik er 40(300kr) Euro ikke nok 1000 er nok bedre. Har aldrig helt set fidusen i at spare et sæt vinterdæk, der skal under alle omstændigheder sidde dæk på bilen så besparelsen er vist til at overskue.
Jeg har som regel ikke noget imod at hjælpe folk igang hvis de sidder fast, men har de sommerdæk på gider jeg helt ærligt ikke mere, kan meget vel være at det lyder arogant, men så længe de sidder fast på parkeringspladsen, genere disse tumper ikke trafikken. De værste syndere her er desværre håndværkere hvis mester er for nærrig, og unge knægte med deres mega brede fælge.
Annonce
Enig - har selv boet i Luxembourg - samme lovsæt på det område.

Herhjemme er der nogle af forsikringerne der nægter at dække på kaskoen hvis du ikke har uldsokker på bilen men det er vidst også det - desværre!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

noget af det mest åndsvage er at vores udmærkede postvæsen (posten skal ud)
kører på sommerdæk hele året , der er ikke råd til vinterdæk!!!!!!!
så de penge der er sparet, blir brugt til at få falck ud og trække bilerne fri !!

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Ja jeg kan forestille mig at Falck eller Dansk Autohjælp også har en kommentar til Kommunernes snerydning - eller mangel på samme.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

En lille video der viser forskellen:
http://www.fdm.dk/video/derfor-boer-du-have-vinterdaek-paa-din-bil

Bent.
Videoen viser et godt eksempel, men det er jo også på ren sne/is.

Som regel og jeg siger som regel er vejene da ryddet og kører man ikke særligt meget og kan undvære bilen når det er aller værst så er sommerdækkene altså at foretrække.

Kørte jeg land og rige rundt ville jeg selvfølgelig have vinterdækkene på.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis