Hvilke roer til dette haandvask

Hej

I nedenstaaende haandvask skal jeg have et lodret afloebsroer i oe32. Hvad hedder saadan et og hvordan kan man goere det nemmest til goer det selv. helst saa man ikke skal skaere og man bare kan skrue paa. det er vel nemmest med plast men vel ikke saa paent...


kh. hilsen Mr. GDS 0
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du futter i nærmeste Bauhaus, - jep det er lidt dyrt, - men de har et stort udvalg af sådanne ting. Jeg ved ikke hvad den hedder, men følger normalt med vandlåsen. Men kan købes "løst" i Bauhaus, hvor de har i forkellige længder, både i plast og forchromet messing.
Husk nu den skal være så lang, at den når ned i nærheden af bunden i vandlåsen.
Nu ser det ikke ud til, at "pænhed" har været første prioritet i det øvrige installationsarbejde, men hvis du vil lave det hele lidt pænere og mere korrekt køber du også et såkaldt mengering-sæt og får på den måde lavet en "rigtig" overgang til støbejernmuffen i væggen i stedet for den eksisterende kit-løsning.

vilselv

Det er et hus fra 50´erne og det er vores toiletnr. to som sjælden anvendes. Derfor de mindre pæne installationer. Grunden til at jeg har pillet ved det, er fordi vi har påsat et nyt armatur.

Jeg forsøger at finde et mengeringssæt, såfremt størrelsen passer.


kh. hilsen Mr. GDS 0
Mengering-sættet skal først og fremmest passe til støbejernsmuffen. Der er flere størrelser, men du køber mengering-sættet efter støbejernmuffens dimension og "kører så nedad" med almindelige, grå PVC-reduktionsstykker til du når 32 mm, som du kan tilslutte dit pungvandlås-sæt til. Held og lykke med det.

vilselv

Annonce
Hej Mr. Du skal bruge et mengeringsæt 75mm samt en pvc overgang 75x32mm og primus afløbsæt 32mm hvid plast. 90° bøjning 32mm hvid plast

Hygger mig bare (:

Hilsen Erik saninetto.dk

Hygger mig bare (:

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis