TDC Igen Igen

TDC store 3G-opgradering betyder i første omgang, at godt 700 master opgraderes med en fordobling af hastigheden, men de mest trafikbelastede master bliver opgraderet til hele 42 Mbit/s.

Opgraderingen, der samtidig giver upload-hastigheder på op til 5,7 Mbit/s, vil være fuldt udrullet i midten af december.
( Men det er kun ) 
700 master? Dvs. TDC opgraderet Storkøbenhavn, Aarhus, Aalborg og Odense? Hvad så med resten af landet??? 
TDC og min bare R.. !!!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har kun brugt TDC som mobil selskab, men efter deres sidste varsel om endnu et gebyr, fik jeg nok.
Men under hvilke forhold kan netværket køre 42 mbit? Er det hvis man er eneste kunde på masten? Hvor langt må man være fra masten og hvor godt skal signalet være?
Er det betinget af, at man sidder på første led i radiokæden eller kan man også opnå hastigheden i sidste led af radiokæden?

I kilden skriver de:
”En optimal udnyttelse af 4G-nettet forudsætter et velfungerende samspil med et stabilt 3G-netværk. Det er det, vi nu fintuner til åbningen af TDC’s 4G-net i starten af det nye år,” slutter Jess Ibsen

Så vidt jeg ved så er de eneste teknologier der kan kaldes for 4G WiMAX (IEEE 802.16m) og LTE-Advanced.
LTE (benyttes af TDC, Telenor, Telia og 3) og WiMAX (IEEE 802.16e) (benyttes af Skyline) er kun et forstadier til ægte 4G hvorfor det populært kaldes 3,5G.

Desuden er der ingen TLF der kan magte de hastigheder..

Det er jo samlet masterne kan håndtere 42Mbit, altså over de brugere der benytter den.

Men det er typisk TDC...

De opgradere deres 3G net for på samme tid at nedgraderes kobbernet

Fede aber er de...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
JA Det er der penge i at nedgraderes kobbernet Det har de jo monepol på ( til andre udbyder )

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis