ADVARSEL: Robotstøvsuger 9200 / 9300 fra Indream

Jeg er desværre hoppet på et tilbud fra Skousen til bare 1499 for en robotstøvsuger fra Indream (spar 2000, hmmmm...). Den så meget lovende ud og da jeg længe har overvejet den besluttede jeg mig for at købe den i lørdags. 

Da den var opladet og endelig kunne komme i gang, blev jeg dog desværre skuffet. Jo, den støvsugede måske men langt fra hvad jeg forventede. Synes ærlig talt ikke at den samler det skidt op jeg forventede og har i dag snakket med forhandleren, som mener at de ikka kan tage den retur fordi den er brugt og "virker". Er jo egentlig rigtig nok. Den virker. Bare dårligt 

De sagde selv at det var hvad man kan forvente til den pris fra Indream. Nu er det bare sådan at min svoger har en andne model fra Roomba, og den fungerer helt anderledes! Den kostede godt noget meget mere, men nu har jeg så set et godt tilbud fra roboteksperten.dk til 2000 kroner, som jeg nu fortryder jeg ikke benyttede i stedet for.

Har snakket med dem og de siger at der sidder samme grund teknik i den lille og de store modeller, så man får faktisk meget for pengene. Er der nogle herinde som også har prøvet Indream (eller Roomba), som har lignende erfaringer eller noget at dele om dem 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Klap nu lige hesten !
Du har købt en billig vare og forventer at den kan det samme som en meget dyrere model. Pris og kvalitet hænger altid sammen og butikkernes " spar tilbud" er kun for at lokke dig på limpinden.Og så må du altså ikke forvente at en Robot støvsuger kan fjerne alt det der er samlet over tid, den tid som du almindeligvis bruger imellem støvsugningerne i dit hjem. Robotten fiser jo rundt hver dag, men kommer ikke ind i hjørnerne og sikkert mange andre steder. Derfor vil der altid være noget der hvivles op når du bevæger dig rundt i hytten.
Hvad siger de iøvrigt i butikken hvor du har købt varen, der er da noget der hedder fortrydelses ret, muligvis ikke når du først har brugt den, men måske hvis du køber en bedre og noget dyrere maskine.
Men du slipper aldrig for at bruge den almindelige en gang imellem.

V.h.  Håndværkeren
Ja jeg tror at i dette tilfælde har du fået for mange af de blå i weekenden
 Hvis du bemærker det så er manden der "brokker" sig fra hovedstads området, butikken han linker til, ligger i Herning !
Nu er postnummer jo noget man selv taster ind..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja den var 500 kroner billigere. Men for de penge ville jeg langt hellere have haft et produkt som fungerede... 


(undskyld at jeg linkede til skousen og roomba).
Annonce
Det skal du da ikke undskylde, jeg kan ikke se at du reklamere for et firma som du selv ejer eller arbejder i
Jeg linker da ofte til Onkel Harald eller Bådudstyrs Butikken på Masnedø eller andre, hvis der er behov for det.
Men vi har her på LDS. haft temlig mange der troede de lige kunne få gratis reklame for deres eget firma, derfor kan dit indlæg misforstås.
Måske du hellere skulle have skrevet dit indlæg i en af de websider der er beregnet til den slags !!!!

V.h.  Håndværkeren
Har en roomba 563 pet. og den fungere ganske fint, den tager alt der ligger på gulvet hvor den kører. man skal søge for der ikke ligger sokker og andre ting under sengen for så sætter de sig fast i den og den stopper med at kører.
Vores kører 3 gange om ugen, og skal renses ca en gang om ugen, det tager 3 min. grunden til den skal renses så ofte er vores 2 katte, de fælder godt nok mange hår.

Jeg har ikke prøvet andre modeller, men før jeg købte havde jeg hørt godt om roomba og dårligt om stort set alle andre.. jeg valgte 563 pet, pga. vi har katte, men også fordi den kan programmeres til hvilke dage og tider den skal kører.

vi støvsuger kun en gang om måneden nu ud i alle kanter, før skulle der støvsuges ca 2 gange om ugen..

Da jeg sidder og søger lidt på robotstøvsugere falder jeg over "Peter Hansens" indlæg der godt nok er lidt gammelt... Jeg finder det samme indlæg på andre bloks. For mig er det indlysende at der er tale om at en konkurrent forsøger at miskredittere Indreams robotstøvsuger.

Jeg syntes faktisk det er lidt ærgeligt at disse bloks bliver brugt til at forretningsdrivende kan reklammere eller konkurrere med deres produkter.


Andersen

netop får at få penge i lommerne.!
fra de intet andede folk der køber produkter der virker dårligt
allerede når produktet kommer ud af indpakningen
ud på pakningen ser der indbydene ud.
med indholdet er noget skrammel fra oldnordisk teknonogi.
fra fjernøsten.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis