Jeg er desværre hoppet på et tilbud fra
Skousen til bare 1499 for en
robotstøvsuger fra Indream (spar 2000, hmmmm...). Den så meget lovende ud og da jeg længe har overvejet den besluttede jeg mig for at købe den i lørdags.
Da den var opladet og endelig kunne komme i gang, blev jeg dog desværre
skuffet. Jo, den støvsugede måske men langt fra hvad jeg forventede. Synes ærlig talt ikke at den samler det skidt op jeg forventede og har i dag snakket med forhandleren, som mener at de ikka kan tage den retur fordi den er brugt og "virker". Er jo egentlig rigtig nok. Den virker. Bare dårligt

De sagde selv at det var hvad man kan forvente til den pris fra Indream. Nu er det bare sådan at min svoger har en andne model fra Roomba, og den fungerer helt anderledes! Den kostede godt noget meget mere, men nu har jeg så set et godt tilbud fra
roboteksperten.dk til 2000 kroner, som jeg nu fortryder jeg ikke benyttede i stedet for.
Har snakket med dem og de siger at der sidder samme grund teknik i den lille og de store modeller, så man får faktisk meget for pengene. Er der nogle herinde som også har prøvet Indream (eller Roomba), som har lignende erfaringer eller noget at dele om dem