TCD

hvorfor har jeg ikke fået et gavekort med gratis opgradering af internet forbindelsen. Nå andre kunder får det ??? Er det fup og fiduser fra TCD. Se TDC Forum

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kom med et direkt link, der er ikke meget at se på http://forum.tdc.dk/ ???


Desuden er det ret alm at TDC er fuld af bras og fusk...

Prøv evt søg ekstrabladet efter TDC så bliver du overrasket...

TDC er en omgang monopol tosser der tror de kan skide på samtlige kunder...

Dem der mener anderledes og har haft super god service i alle de år de har været kunde burde kigge lidt på deres regninger hvis de ellers kan tyde dem

http://ekstrabladet.dk/find/?q=TDC&eb_sog=S%D8G

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 25 nov 2010 16:10
Kom med et direkt link, der er ikke meget at se på http://forum.tdc.dk/ ???


Desuden er det ret alm at TDC er fuld af bras og fusk...

Prøv evt søg ekstrabladet efter TDC så bliver du overrasket...

TDC er en omgang monopol tosser der tror de kan skide på samtlige kunder...

Dem der mener anderledes og har haft super god service i alle de år de har været kunde burde kigge lidt på deres regninger hvis de ellers kan tyde dem

http://ekstrabladet.dk/find/?q=TDC&eb_sog=S%D8G



Tosser er de vel ikke i ledelsen, når de kan rage milliardbeløb til sig??
Jeg er for længst ude af det skodforetagende.
Som gammel liberalist, må jeg desværre indrømme, at det her kan få mig til nærmest at overveje at stemme på EL
Privatisering af infrastruktur med monopolstatus er absolut no go.
Salget af TDC skete under denne Nyrup Rasmussens regime, bare lige til orientering.

Med venlig hilsen
ktm

 

Peter: Hvad går det nærmere ud på med det gavekort? Det kunne da være interessant at vide.

ktm du skriver: Desuden er det ret alm at TDC er fuld af bras og fusk...

Jeg har været kunde ved TDC/YouSee i nogen år efterhånden, og kan ikke nikke genkendende til det, du skriver!

I 1998 kom jeg på internettet med TDC. Der var en masse bøvl med at blive koblet op. Jeg klagede til selskabet, og de gjorde ALT for at løse problemet. Efter flere besøg (uden omkostninger for mig) blev problemet fundet uden for mit hus, hvor kablet var ætset.

For li'som at prøve noget andet, tog jeg en tur ind over Cybercity. Også dette selskab var der supergod support.

Så gik jeg tilbage til TDC/YouSee fordi, jeg ville have kabel-tv. Senere kom så muligheden for at få internet herigennem. Til at begynde med var der nogen problemer, men blev altid løst ret hurtigt.

I dag har jeg YouSee-kabel-tv med internet og et abonnement til mobiltelefon hos TDC. Når der opstår et problem, og ringer til dem, siger de gerne der går et par dage. Men er det på en hverdag, løser de gerne problemet samme dag eller næste ...

TDC er for mig et selskab, der stort set kun har været behjælpelig, når der har været noget galt.

Og så skal det da også nævnes, at de et par gange har sat internethastigheden op uden stigninger i prisen. De meddelte det blot pr.mail - og hastigheden var oppe nogen dage efter.

Hvorfor der er nogen, der har problemer med TDC´s produkter,  er jeg ikke rigtig klar over. Måske er det fordi, at nogen har en vis evne til at brokke sig ...? Og brokkerne får så ikke helt så gode tilbud? Jeg har en anelse om, at der er her, "fuglen" ligger begravet :-)

Svend Erik

Bygningssnedker

Svend Erik Bertelsen : bare læs det jeg henviser til, og du er som det lyder en af de gamle trofaste kunder som stadig ikke har fundet udaf han er blevet taget i numsen, på sådan en måde man ikke engang opdager det.

TDC's egne ansatte er faktisk stået frem og har fortalt hvordan de er blevet oplært i at snyde deres kunder?

Så mon ikke der er noget i det, ellers er du nok den eneste i dette land der ALDRIG har haft problemer med TDC

Og udfra den måde du har skrevet så ligner du faktisk en ansat hos TDC, det er også ret kendt de bruger deres egne folk til at daffe rundt på div fora for at "godkende" TDC

Hop i havet siger jeg bare...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
mkh: Hvis du kigger lidt ned i bunden af min signatur, kan du se min stilling ...

og udfra den måde du har skrevet så ligner du faktisk en ansat hos TDC, det er også ret kendt de bruger deres egne folk til at daffe rundt på div fora for at "godkende" TDC ...

Jeg har ALDRIG været ansat hos TDC! Næ, jeg har arbejdet som bygningssnedker ca. 80.000 timer! Et antal timer, du sikkert aldrig når op på!

... ellers er du nok den eneste i dette land der ALDRIG har haft problemer med TDC ...

Ork nej, jeg kender stort set kun folk, der er tilfredse med TDC. Så vi har ingen grund til at flytte! Men kommer der andre tilbud div. fra firmaer, så skal man da altid overveje.

Hop i havet siger jeg bare... 

Ahr, nu synes jeg nok, du skal være ordentlig! Det er jo en dårlig tone i en debat, som normal er fin herinde! Det kommer du ikke så langt med.



Svend Erik

Bygningssnedker

Svært ikke at le...

TDC erkender for pokker selv de snyder folk

Det siger alt..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Så sent som i sidste uge var der en i min fam der kontaktede TDC for at få nedgraderet sin internet linje fra en 10/1 til en 5/512, hun snakkede med den rare dame som sagde "jaajaja det er nemt nu skal du se her tatdtatda"

Og så sker flg..

TDC lukker linjen HELT, og opretter den så på ny for at kunne "hæve" 6md ny aftale

Hvis ikke det er at bolle kunderne i røven så ved jeg ikke hvad det er...

men nok om det svend erik, du er een af de få man ikke kan overbevise om noget (og så har du kable internet fra yousee. haha )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1461123.ece

Det er det eneste de kan " Vi beklager fejlen"

Ja det er godt TDC

Bondefanger firma

Se evt kontant i aften 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
TDC  Fup og fiduser
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis