Peter: Hvad går det nærmere ud på med det gavekort? Det kunne da være interessant at vide.
ktm du skriver: Desuden er det ret alm at TDC er fuld af bras og fusk...
Jeg har været kunde ved TDC/YouSee i nogen år efterhånden, og kan ikke nikke genkendende til det, du skriver!
I 1998 kom jeg på internettet med TDC. Der var en masse bøvl med at blive koblet op. Jeg klagede til selskabet, og de gjorde ALT for at løse problemet. Efter flere besøg (uden omkostninger for mig) blev problemet fundet uden for mit hus, hvor kablet var ætset.
For li'som at prøve noget andet, tog jeg en tur ind over Cybercity. Også dette selskab var der supergod support.
Så gik jeg tilbage til TDC/YouSee fordi, jeg ville have kabel-tv. Senere kom så muligheden for at få internet herigennem. Til at begynde med var der nogen problemer, men blev altid løst ret hurtigt.
I dag har jeg YouSee-kabel-tv med internet og et abonnement til mobiltelefon hos TDC. Når der opstår et problem, og ringer til dem, siger de gerne der går et par dage. Men er det på en hverdag, løser de gerne problemet samme dag eller næste ...
TDC er for mig et selskab, der stort set kun har været behjælpelig, når der har været noget galt.
Og så skal det da også nævnes, at de et par gange har sat internethastigheden op uden stigninger i prisen. De meddelte det blot pr.mail - og hastigheden var oppe nogen dage efter.
Hvorfor der er nogen, der har problemer med TDC´s produkter, er jeg ikke rigtig klar over. Måske er det fordi, at nogen har en vis evne til at brokke sig ...? Og brokkerne får så ikke helt så gode tilbud? Jeg har en anelse om, at der er her, "fuglen" ligger begravet :-)