TCD

hvorfor har jeg ikke fået et gavekort med gratis opgradering af internet forbindelsen. Nå andre kunder får det ??? Er det fup og fiduser fra TCD. Se TDC Forum

hvorfor har jeg ikke fået et gavekort med gratis... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Svend Erik : Jeg må desværre tage alle mine ord i mig igen, du har ret, det der TDC er et SUPER godt firma..

Til andre -> http://www.dr.dk/NU/player/#/kontant/3464
Når man ser denne udsendelse bør man lægge mærke til det kun er eet par der er "glade" for TDC.

Det er også ret sjovt at TDC's presse afd ligefrem griner af DR i den sidste TLF samtale, det viser præcis hvor meget respekt disse "mennesker" har.

TDC opkøbte Dong Energy og man tænkte "Wuhu nu sker der noget på fiber fronten" og hvad sker der rent faktisk, TDC lukker ned for den teknologi som Dong har haft længe, hvis ikke det er monopol så ved jeg ikke hvad det er...

IT & Telestyrelsen har pålagt TDC (YouSee, kært barn har som sagt mange navne) at de skal udbyde deres TV net til andre udbydere, og hvad gør TDC de trækker den dom i landsretten...

Skal vi kigge lidt på den bonus div folk i TDC's ledelse får? (Den burde vidst gå til de kunder som er blevet snydt)

og sådan kunne jeg blive ved, men det hjælper nok ikke en dytbotfis

Forsat god aften

(Ironi kan forekomme)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Spar penge! Kontants journalist sparede 1047 kroner og fik gratis internet i tre måneder hos YouSee, fordi han brokkede sig over prisen og truede med at finde en anden udbyder. ( YouSee ER OSSE TDC )

Nu er det din tur til at prøve at spare på din telefon eller internetregning.

Send os en mail om, hvor mange penge du sparer - så offentliggør vi "vinderen" i årets sidste Kontant, tirsdag den 14. december 2010.

Skriv til [email protected]

peter1215 : SOm Svend Erik skriver, så findes der kun glade kunder... Du ved de der kunder som ikke føler deres trusser stramme meget fordi der er noget der sidder og trykker ?

Svend Erik, en helt anden ting er hvad fuck rager det mig hvor mange arbstimer du har haft... Hurtig regning siger lidt om din alder og dermed dit forhold til TDC

Du er en af de der "alm" trofaste "Hr & Fru Danmark" der er blevet bollet brutalt i røven på sådan en måde jeres naive hjerner ikke fatter hvad der er sket.

Det er GOD humor

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Svend Erik Bertelsen på 28 nov 2010 11:17

Jeg har ALDRIG været ansat hos TDC! Næ, jeg har arbejdet som bygningssnedker ca. 80.000 timer! Et antal timer, du sikkert aldrig når op på!


 




Jeg har kørt TAXA i 85.000 timer,er der nogen der ved,om jeg snart kommer til at elske TDC eller Telia?
René
Nu har i vel husket at købe aktier i TDC, nu her hvor kapitalfondene solgte de udplyndrede, kalkede rester??

Med venlig hilsen
ktm

 

Nix...

Hellere "købe" en stol i TDC's ledelse og dermed få del i den 1,2 mia som gives til denne i år 2011...

Så er den pensionsordning vidst på plads ?


http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1359&bih=954&q=TDC+ledelse+bonus&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bd8e6f1bd8d53f84


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.




TDC ændrer bredbåndsmarkedet

Med et nyt tiltag vil TDC ændre det danske bredbåndsmarked, så der ikke længere fokuseres på hastighed.

Af Kristian Bilenberg 06/12-2010

Med et nyt tiltag vil TDC ændre det danske bredbåndsmarked, så der ikke længere fokuseres på hastighed. I starten af 2011 får alle TDC's kunder en bredbåndsforbindelse på op til 20 Mbit/s, så de ikke længere skal bekymre sig om hastighedsbegrænsninger, men i stedet kan få fuldt udbytte af deres internet.

- For ikke så mange år siden talte alle om, hvor mange pixel et digitalkamera havde. I dag er der nok pixel, og derfor taler man i stedet om, at tage gode billeder. Det samme paradigmeskifte starter vi på bredbåndsmarkedet, der i alt for mange år har fokuseret på hastigheden, og ikke på de mange ting, man kan bruge en internetforbindelse til, siger Jesper Theill Eriksen, koncerndirektør for TDC Privat.

I første omgang vil TDC give op til 20 Mbit/s til 75-80 procent af sine kunder, mens 20-25 procent vil få op til 10 Mbit/s. Antallet af kunder med 20 Mbit/s vil stige efterhånden som TDC's infrastruktur udbygges ligesom hastigheden også løbende vil blive opgraderet for at understøtte danskernes behov. Men det skal nok blive DYRE det er jo TDC

Jeg havde 20/1 fra 2008 til for 4md siden hvor TDC blev nød til at nedgradere min linje grundet for meget pres på deres kobber

Så fordi de kommer i TV så tror de de kan love en masse til deres kunder er noget fis...



TDC er og forbliver en omgang bøgetosser..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af ktm på 03 dec 2010 10:07
Nu har i vel husket at købe aktier i TDC, nu her hvor kapitalfondene solgte de udplyndrede, kalkede rester??



Nå, det gik så heller ikke så godt!!

http://www.business.dk/tech-mobil/tdc-ejeres-graadighed-dyr-investorer

Og formentlig bliver der værre.
Et "dejligt" foretagende!

Men ledelsen får alligevel deres smukke udkomme på bekostning af kunder og pensionsopsparere.

(Det gik da helt i kage, at lave et aktivt link!! )

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis