Hvilken dæk til min Punto

Hej

Har lige købt en Fiat Punto 1,2 fra 2000. Hvilken str. vinterdæk skal den have? Kender i iøvrigt steder hvor man kan få billige nye dæk ud over THansen? og hvor måles montering billigt?


kh. hilsen Mr. GDS 0
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal have den smalleste type der står i instruktionsbogen.
Køb kun vinterdæk af kendte mærker, mange af de billige er dårligere end sommerdæk, THansens discountdæk er værdiløse, men de har også gode dæk.
Jeg har nu nogle gode dæk fra THansen... de klarede seneste vinter godt og uden problemer af nogen art. Og specielt dyre var de nu heller ikke.
I år har de allerede nu været i indsats i 5 dage... vi har stadig 10 cm sne og is på nogle af de små veje i Midtjylland i øjeblikket.

Når compounden er blødere, mønstret grovere osv.,  ja så er vinterdæk naturligvis bedre end sommerdæk i lave temperaturer.

Ellers kan jeg anbefale at kigge ved http://www.daekonline.dk/
De har noget for enhver lyst og pengepung.
Levering er med i prisen og du kan også finde et værksted i din nærhed, hvor de kan blive monteret.
Sådan har jeg købt dæk i årevis. Lige bortset fra de 2 dæk fra THansen, som jeg skulle have, her og nu. Leveringstid for ovennævnte firma er gerne 3-5 dage.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

tror du ikke du skal have fire fælge med. Det koster hver gang at skifte frem og tilbage

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis