Elmåler

Hej Alle,

Jeg ved godt der er en Køb/salg tråd, men det kunne være nogen som kun kiggede her..

Jeg har, via mit arbejde, adgang til nogle billige digitale elmålere, hvis der er nogen som skal bruge en bi-måler til varmepumpen, jordvarme eller lign.

De er førstegangsverificerede, så de er dermed også godkendt til afregning hvis man skal afregne til et lejemål..

Pris 600,- / stk - og så betaler jeg porto..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

De er 3 fasede og til DIN Skinne

Features: • Three phase four wire (three measuring elements) • Direct Connected 5-65 amps • Starting current < 25 mA • Accuracy Class 2.0 to IEC 61036 • Connection cable size - 25 mm² • Transformer Connected -- / 5 amps • Starting current < 5 mA • Accuracy Class 1.0 to IEC 61036 • Connection cable size - 10 mm² (Direct connected) • Primary CT ratio programmable by user for direct reading • Voltage 3 x 230 / 400 volts 50 Hz (Other voltages by request) • Operating Temperature range: -20°C to +55°C • Large 7 mm, seven digit, LCD registers • Single-rate tariff • Pulse output - Solid state opto-isolated, transistor pulse rate = 1000 imp/kWh (5,000 imp/kWh CT) with 60ms pulses • Polycarbonate case with DIN-rail Mounting • Short "captivated" terminal covers standard • Small dimensions – (L × W × D) 126mm × 96mm × 66mm • MARIA compliant

Link til billede :

http://www.kralgroup.cz/zc/index.php?main_page=product_info&cPath=261_230&products_id=245&language=en

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Hejsa,

Har du flere af de tjekkiske målere? Er de nye - og er det med kappe/kasse til plombering, som på billedet?
Har du fx. 30-40 stk?

Hej Ataps.

Jeg kan se at du også søger elmålere uden svar på indlægget

Jeg tillader mig derfor at skrive at du også hos os kan købe elmålere

og selvfølgelig også til en bedre pris ved 20-30stk (end priserne du ser på vores hjemmeside)

Kig lidt nærmere her: Link til Elmålere

Med Venlig Hilsen
Jonas Ebbe
Greenline A/S



El-Artikler og LED pærer fra Greenline A/S

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis