VVS-hvad skal jeg bestille?

Følg tråden
stumbi
stumbi
Postnr: 2820
stumbi stumbi
Hej Jeg skal have lukket af for radiatore på vores badeværelse + 1.sal(skal istandsættes). Jeg vil jo helst undgå at lukke for resten af huset så jeg har tænkt mig at sætte haner ind på frem og retur.

Jeg har lige været i den lokale Silvan, og som sædvanlig kan de ikke hjælpe, men det er jeg sikker på der er nogen her inde der kan ;-)

Systemet består af 18mm (sortrør tror jeg det er), jeg vil føre 18mm pex op til toilet og første. Hvad skal jeg bestille på nettet for at det kommer til at passe på en evt. balofix eller anden form for hane.

Jeg sætter lige et billed ind:

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

SaniNetto.dk
SaniNetto.dk
Postnr: 5000
SaniNetto.dk SaniNetto.dk
Hej jeg ved ikke om det er for sendt ? hvis det ikke er så kan jeg hjælpe dig. Du skal ikke bruge ballofixer som stop haner. der er det best at bruge kuglehaner.Erik saninetto.dk
stumbi
stumbi
stumbi stumbi Trådstarter

Hej Erik.

Tak skal du ha, men det hele spiller allerede, og der er anvendt kuglehaner.

stumbi
stumbi
Jeg skal i øvrigt have købt ind til vores nye badeværelse, måske du kunne komme med et tilbud på div ting.

Brusedøre
Toilet
Håndvask
Gulvafløb
Blandingsbatterier

mrGDS0
mrGDS0
mrGDS0 mrGDS0
Brusedøre i standardmål er billigst i Silvan og Bauhaus - det tager dog uger at få dem leveret, men til gengæld er det fratis levering fra Bauhaus.

Råd: Køb aldrig dine VVS-fittings osv. fra Silvan. Køb fra nettet eller Jem&Fix. Dog kan Silvan sommetider have tilbud på ifø toiletter osv. Blandingsbatterier kan også købes fra Ikea.

kh. hilsen Mr. GDS 0
SaniNetto.dk
SaniNetto.dk
Hej.. jeg kan godt give dig et tilbud på disse ting. Men jeg skal bruge mærke eller det beste er vvs nummer på disse vare. Erik saninetto.dk
SaniNetto.dk
SaniNetto.dk
Hej igen igen.. Hvis du ikke når det i dag så er jeg tilbage igen på torsdag til at give dig et godt tilbud.. Erik saninetto.dk
stumbi
stumbi

Tak skal du ha, jeg når det ikke i dag sender til dig så du har det torsdag.
Mvh

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.