strømmen forsvinder

Har nogen en god idé som forklaring på, hvorfor strømmen forsvinder, når både når jeg aktiverer startmotoren og når jeg trykker på knappen til forvarmeren?
Motoren er en Daimler-Benz, men det har nok ikke noget med sagen at gøre, for det elektriske system har der været arbejdet på flere gange siden bådens fødsel for 60 år siden. Også af mig.

Har nogen en god idé som forklaring på, hvorfor... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak, Polobjørn. Der er strøm på begge batterier. Det fortæller alle mine 3 voltmetre, af hvilke et er et gammelt og uelektronisk et, som jeg har arvet fra min elektriske fader.
Jeg foretager mig ikke mere lige nu, da jeg har pågraget mig et vældigt stort hul i min ene fod. På hælens trædeflade. Så jeg går rundt med en neopren-pude bundet om foden for at have noget blødt at træde på.

Hej

Pas  M E G E T  på med voltmetre - de siger intet om strøm på dine batterier  !!!!!!
Der er kun en ting der duer hvis det er batterier med løse propper, det er en syremåler, som måler vægtfylden på elektrolytten i batteriet - ellers kræver det en særlig tester, som belaster batteriet og måler spændingsfaldet imens.

God bedring med foden ---- "nysgerrig"  hvordan får man sådan et hul   ????

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Undskyld, jeg glemte, at jeg også har brugt syremåleren. Den viser opladet. Det grønne felt, så vidt jeg husker.
jeg har vist sådan en gammel batterimåler, hvis nogen kan bruge den koster den fragten.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis