30.000 hits

Det er sgu' fantastisk, der er nu mere end 30.000 , som har kikket på min side, det havde jeg godt nok ikke regnet med, da jeg i sin tid lavede den.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er jo også en mulighed , at os der har været inde og kigge , har været inde flere gange,

men, jo , det er en fin hjemmeside du har
tillykke med de mange hits

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hej Lynæs

- Det er altså ikke for at gøre dig ked af det - men bare til orientering:
I web-statistik betyder et "hit" visning af een "ting" - side, billede eller noget andet der optælles i logfilerne.

Det betyder at du i almindelighed kan dividere antallet af "Hits" med Ca 30 for at få antallet af "Visits" = antal af besøgende.

Så du har nok haft ca 1000 besøgende (inklusiv dig selv) - men det er jo også glimrende.

Hvis du i din statistik kan se antal "Visits" så er det mere præcist.
Hvis der står "Unikke besøgende" eller "Unique Visitors" så betyder det besøgende som IKKE har været gengangere indenfor ca 20 dage.
Hilsen Anders

To ulykker kommer sjældent alene.
Det er da rart, at det ikke er for, at gøre mig ked af det, der er så ikke noget i det, der er nyt for mig . Jeg kan så ud fra dit skriv se, at du ikke har set siden, som stort set består af links, enten til andre sider eller til Google websider, som der kan bladres i uden at det tæller, og det er på den måde, jeg viser ting. Det er således kun afsnittet om seagulls, som udløser et hit, og jeg tror ikke nogen kikker på den 30 gange pr. besøg.
Måske en god ide at undersøge tingene lidt før kommentar.

tilføjet.  de sidste 11 mdr       hits ca. 60000   visitors 12023

ErikChristensen 
Hej lynæs, ja tillykke med de fine besøgstal.

Du kunne bruge eks. google statistics, de holder track på unikke besøg samt besøg fra eks. andre søgemaskiner som også får nogen hitcounter til at trikke. Ved ikke hvad du bruger idag.

Også hvorfra i verden kan ses.

Jeg får også en del hist herfra side. Nogen tror jeg som webmaster snyder..... Det gider jeg ikke.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Egentlig er jeg ligeglad, hvis nogen vil kikke ind, så er det da godt. Egentlig skulle den vise træbådsvedligeholdelse/reparation, men jeg får ikke rigtigt noget ind fra andre, så det blev næsten ved tanken. Det kunne ellers godt ha' hjulpet nogen.
Det er min egen tæller, som nåede de 30.000 ikke en statistik.

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis