Zep

Gad vide om hun er skyllet helt ud i den øvre Østersø den kære ZEP, det er meget længe siden vi har set noget til hendes kreationer.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du er ikke den eneste der savner hende, hun huserer stadig på
http://floralen1.dk/phpbb3/index.php
Blæksprutten er blevet gammel og kan ikke følge med mere  De sidste par måneder har været vanvittigt travle. Nu sidder jeg så lidt stille i disse dage og kan lige grave lidt frem fra gemmerne - pynt til sølvbryllupsærsport i starten af november og min udsigt i søndags. Idag kan jeg sgi' ikke se ud ad vinduet

Det er jo nogle fæle efterretninger vi hører og ser i radio/tv ang. vejret.
Håber du kan holde varmen!

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak og i lige måde ktm! Jeg har det fint - og har hele min lille familie hjemme. Vi er ikke de hårdest ramte mht sneen. Nordpå har de virkelig måttet stå for skud. Men vi har da så hatten passer og bilen bliver hjemme  Selvfølgelig giver det noget arbejde med alt det hvide. Men jeg er kun ked af den, når jeg er "nødt til" at sende gemalen ud i det på arbejde, som han insisterede på idag. Han måtte dog meget hurtigt vende om og to timer efter blev al kørsel frarådet af politiet. Og så har jeg forresten rigtig travlt med at få strikket varme sokker til de nærmeste i disse dage. Sidste vinter fandt de nemlig ud af, at sådanne er bedre en tennissokker
Det bedste er dog at se at der stadig er liv i dig Zep
Tak og i lige måde Haandværkeren! Vi er blevet "sluppet fri" idag til middag. Så nu er der lige et par ærinder, der skal ordnes. Og så kan det såmænd bare sne til igen, hvis det vil, for vi hygger os indendøre. Kan desværre ikke vise billeder af noget igår og idag, for en nisse kom til at nedsænke mit gode camera i vand igår  Håber det kan tørres, men er ikke for optimistisk. Og der står ikke ligefrem nyt camera på budgettet på denne side af januar  (det skulle lige være, hvis jeg falder over et brugt, rigtig godt camera til max en plovmand). Nå det nytter ikke at græde over spildt vand, så jeg må videre...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis