Kat/foderbræt

Hvad gør man for at holde kattene væk fra foderbrættet? Står 135 cm fra jorden,men katten hopper alligevel op og tager vores fugle.
Hvad gør man for at holde kattene væk fra... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah min har to kattevenner som den leger med, resten hører til i træerne syntes den. Den kan såmæn også tage en fugl, men så må fuglen være syg hvis den ikke når at flytte sig.
Skrevet af jbr på 27 nov 2010 13:49
Jeg sidder i solnedgangen og drikker lidt kølig Chardonnay om sommeren,

Cloudy Bay?

Sært, at man allerede så tidligt på vinteren, kan få tankerne hen på ophold på terrassen! God aftale med Piphans!!

Af et inderligt hjerte hader jeg at vade rundt i sne, skrabe bil af, fordi jeg ikke vil have alt det smeltevand ind i værkstedet, lave gangstier så man kan komme omkring udenfor, uden at slæbe alt for meget sne med ind igen, skifte fodtøj i det uendelige, få sne ind i træskoene når man ikke gider at tage støvler på igen, igen, igen, få sne i hovedet når man smækker en dør i udhusene, rode rundt i sne, når man skal finde brænde der er røget til i fygesne, ryge på røv og albuer på sneglatte gulve, hvor sneen alligevl kunne ryge ind

Nej, må jeg bede om 22-23 graders varme, høj klar solskin med kun let vind og kun regn om natten, og gang i grillen og katten kan få fraskæret og lade fuglen i fred.


Med venlig hilsen
ktm

 

ktm

Kunne ikke have formuleret det bedre.. Men om under en måned begynder det at blive lysere igen

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Herligt med et lyst syn på fremtiden!!!

Med venlig hilsen
ktm

 

@ ktm... har ikke prøvet Cloudy Bay...

Men den her er anbefalet af guderne i Valhal :

Carmen Chardonnay, Maipo Valley, Carmen Vineyards... ... og englene synger


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis