Termotag

Hej jeg har noget terrassetag som er ved at være utæt nogle steder, derfor tænker jeg på at montere termotag.
Hvilken mærke skal man købe, der skulle gerne komme noget ovenlys igennem ,og det må gerne være stærk! Det skulle gerne være sådan jeg kan komme op og skrabe sne ned.
Er der nogen som har kenskab til dette, og prisen må jo gerne være god!!
MVH
Alte

<p>&#160;</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Start med at Google på termotag.
Der er masser af muligheder.
Hvorfor vil du skarbe sne af? Kan du ikke hellere forstærke din konstruktion. Så slipper du for at valse rundt i sne og kulde - deroppe.
Hej
Nu var det jo lidt ekstrem sidste vinter! Jeg tror nu min konstruktion er fin nok. Den er lavet ud fra de regler der om let tag.
Er der forskel på pris og kvalitet når man køber termotag.
MVH
Torben

<p>&#160;</p>
Ja med termotag, som alt andet, pris og kvalitet hænger ofte sammen, dog er dyrest, ikke automatisk det bedste.

Tag en snak med din tømmerhandel, så findet i garanteret en fornuftig løsning.

Rias er da et godt bud.

Fastloc, er også godt, de fås helt klare, så du får max lys gennemgang. (det har de andre fabrikater, nok også)

http://www.icopal.dk/IcopalDK/Produ...Multi.aspx

mvh jens
Tak for hjælpen.

Det er meget uvbeslyttelse jeg tænker på...er det ikke det det hedder.. men at de holder klarheden længst muligt!!, da de dækker for mine vinduer ind til stuen!!
MVH
Alte

<p>&#160;</p>
Kender ikke meget til termotage.

Men lysplader til eternitbølgetag fås i mere end en kvalitet.
PVC , Polyvenylclorti, plader bliver nedbrudt af UV- stråling, hvilket gør dem skøre. Mine holdt kun ca. 10 år.
PC plader, Polycarbonat, er langt stærkere og bestandigige. Og væsentligt dyrere.

Hvis de fastgøres efter forskrifterne er PC bølgeplader trædesikre. Dog ikke hvis det brænder nedenunder dem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis