Trampolin vinterklar

Hejsa herinde

Så er trampolinsæsonen efterhånden slut i vores have. Jeg har taget den der beskyttelsespude, der sidder over fjedrene af, så den ikke blæste af.
Spørgsmålet er om jeg bør tage fjedre og dug af også? Den er gravet ned, så at tage hele dyret ind er ikke en mulighed.

Mvh

Kasper
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke lægge et pressening hen over hele herligheden, og så lægge et eller andet under i to kanter så der kan komme luft der ned.
Man høre om mange trampoliner der flyver rundt i efterårs og vinterstorme. Om de bare står løst på jorden eller de har været gravet lidt ned melder historierne jo aldrig noget om.
Men det er jo ikke den kraft vinden skubber med der er farlig, men det lift vinden skaber når den blæser hen over.
F.eks. blæser hustage ikke af. De løftes af pga. lift fra aerodynamiken.

Så hvor meget i læ står den?? har du set om dugen løftes op når det blæser.?? Hvis det er tilfældet så skal den af..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Den står ikke i læ, men er gravet ned og forankret, så er ikke nervøs for at den skal flyve væk. Det var mere et spørgsmål om hvad dug og fjedre siger til at overvintre udenfor..

Kasper
Jeg har pillet dug og fjedre af vores trampolin, og taget dem indendørs.
Det er muligt de kan tåle at overvintre ude, men ingen tvivl om de har bedre af at ligge tørt indendørs.

Better safe than sorrow


 Better safe than sorrow.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis