altan

hej jeg søger råd :utæt altan.
huset er 2etage hus.
første sal lejlighed har altan og under den altså i stue etagen er der badeværelse og der kommer vand igennem betondækket.
huset er bygget i 70erne og isoleret med styropor, så min ide om at brænde pap på altanen er ligesom udelukket eller hvad ??

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der ligefrem siver vand igennem, så er den altan lige til udskiftning. Den kan være livsfarlig at træde ud på. Og nej tagpap vil ikke kunne holde til at blive gået på i den grad som man gør på en altan.
Jeg vil anbefale dig at få en Mure ud og kigge på sagen.

V.h.  Håndværkeren
Klap nu lige hesten.
Det er rigtigt at når rusten et begyndt i en armeret betonkonstruktion, så stopper den ikke igen.
Nu ved jeg ikke rigtigt om styropor-isoleringen ligger på over- eller undersiden.
Men der er for det første ikke noget i vejen for at betonrenoverer såfremt det kun erenkelte steder den er gal.
Desuden er der ikke noget i vejen for at opbygge en terrasse med "flamingo", pap og et fliselag på toppen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
tak for svar,, men jeg sender lige lidt billeder imorgen, der er lidt misforståelser, og jeg har måske ikke forstået at udtrykke mig præcist...

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

Hej igen....
den før omtalte altan er nok mere korekt at kalde en tagterasse , se billeder.
betondækket er ikke tæt hvad gør jeg ?, det skal lige siges at vægen er isoleret med styropor.

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

hmm. kan ikke lige fide ud af det der med med billeder på denne side,men hvis noger er int. så send mig mail,så kan jeg sende billeder. min mail :: [email protected] på forhånd tak.

 se min hjemmesider www.haveogparklamper.dk der finder du også STUK

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Sjovt nok havde jeg allerede en ide om det da du skev her igen, løsningen kan være at smørre hele fladen med en speciel epoxymaling der er beregnet på sådanne utæthedder. Og så få skudt en zinkkant ind i muren  et skifte over betondækket der så følger muren ned og et stykke ud fra muren.
Ja værsågod  ! halvandenkroneogfemogfirsøre 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også