Vintersejlads

På nuværende tidspunkt er jeg godt nok trist over at have taget båden på land. Jeg havde desværre så travlt med at se om forårets hårde arbejde holdt, eller om det hele var en om'er.
Nu er alt pakket sammen, stuet af vejen, konserveret, tørret og vasket og så vil jeg bare gerne sejle...

Hvis der skulle være nogen derude som har skib i vandet og sejler fra tid til anden og har plads til en gast, eller bare savner selskab på turen så er jeg klar.

Jeg kan påmønstre fra hele den østlige del af sjælland ( bor i københavn ) og køre gerne en times tid hver vej for en sejltur!

Ring eller skriv tlf. 31106518 ell. [email protected]

Mvh

Dennis

 Gør det rigtigt fra starten!

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det kan være dig en trøst Dennis, er det et par tusinde der har det som du. Sæsonnen var jo bare alt for kort, for få timer blev det vist til igen i år, men til næste år vil du sejle dobbelt så meget Ik-Ås
Min båd er aldrig oppe om vinteren, jeg synes simpelthen, den gængse sejlsæson er alt for lidt, i forhold til alt det besvær der er med at holde holde båd. Min hjemhavn er Bogense, og trods den lidt skrappe vinter sidst, var der ingen, der havde alvorlige problemer. Der er jo mange fine dage både vinter og tidligt forår, hvor mange siger, bare båden var i vandet. Forårsklargøring, op i 2 - 3 dage og så ud igen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nu har du også den fordel at du kan stå i læ, jeg ville nødigt sejle i Solusen hvor der ikke er mulighed for en sprayhood, det vil blive en klam fornøjelse.
Man ka' jo liså godt ha' en båd, der egner sig det danke klima. Har du ikke solgt Solus'en endnu ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Næh !
Der er flere der har været for at kigge på den, men med de besynderligste ønsker. Et par stykker havde forventet ståhøjde i kahytten, hvormange sejlbåde på 24 fod har det ?
En mente at der var for meget ræserbåd i den med alle de snore, som han sagde.
Og så var der lige en af genboerne der troede han kunne lave en hurtig handel, han har dog aldrig penge !!
Annonce
det er meget svært at sælge i dag, og uden ståhøjde m.m. er det endnu værre, men der ska' jo noget til før du har ståhøjde. Jeg kan da sætte den på min side, hvis du sender billeder, i det mindste er det gratis. Den runder snart 30.000 besøgende.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tak for tilbudet Lynæs, men nu har jeg tænkt mig at give den den helt store renovering, og så til foråret fyre den af. Nu skulle der jo blive råd til det
Så måske til foråret
nå da, har du vundet i lotto ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Man kan da slet ikke sammenligne de to både.. Det er jo som MC contra Bil.
Jeg går da også hver vinter og drømmer om en søstærk båd med varme og kaleche.

Dilemmaet for mig er at sådan en der tøffer 4 til 6 knob har jeg slet ikke tålmodighed til. Jeg gravede altid hækken ned i min ex-svigerfars monark 25.

Og så tilbage til Mirage 28: Vores Maxi 77 står også på stativ men i Rudkøbing. Og når solen titter frem og bølgerne er små kigger jeg også længselsfuldt ud over Svendborg Sund.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jo Andy, men du har da den fordel at du let kunne have en lille 14-15 fods jolle du kunne futte ud og pilke dig en Torsk fra, motoren har du jo fra sejlbåden.
Så kom du da ud på vandet en gang imellem
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis