FALKE Rundsav

Hej

Jeg ejer en gammel powercraft rundsav med skæv sål og meget slør i spindel. Derfor overvejer jeg at købe en ny, jeg har kig på denne FALKE rundsav  http://www.jemogclix.dk/Butik/Elvae...x?pid=9431

Jeg vil gerne have noget med en stabil sål og den her ser ikke ud til at være sådan noget tyndt blik skidt. Men hvad med spindel slør? og byggekvalitet i det hele taget.
Er der nogen der kender den og kan sige for eller imod?
Jeg ved jo godt at det ikke er en Festool men jeg er også kun en glad amatør

MVH
Freddie
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uanset hvor meget amatør du syntes du er, så er det halve arbejde en ordentlig rundsav. Og det er ikke en Falke fra Jem & Fix, det er simpelt hen skod værktøj der sælges til uvidende menesker. Du kan få en udmærket håndrundsav for under 600,00 kr. der holder i mange år, Onkel Harald har en god solid håndrundsav fra SKILL til 578,00 kr. den vil kunne holde resten af dit liv.

V.h.  Håndværkeren
Jeg så lige i det lokale XL, at de havde en Dewalt, på tilbud til omkring 6-700 kr.
Det er en rigtig fin sav, når du nu er træt af discount save, er det nok ikke en Falke du søger.

mvh jens
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvis du ikke lige skal høvle nogle brædder over til en brændeovn, så kan du trøste dig med at en falke ALDRIG bliver slidt op..
Enten går den i stykker først eller også lagt væk..
Men det skal da lige siges at jeg har en falke akku boremaskine jeg købte på tilbud til 128 kr. for en del år siden.. Den kører jævnligt og arbejder fint - men fra ny af har den været skæv i akslen, så borepatronen vobler lidt.. Det gør den sådan lidt personlig (med mindre de alle gør det)

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg