Tråden er låst

Limbo 475

Limbo 475 er synkefri. Bygget i håndoplagt glasfiberarmeret polyester.
Den specielle bundkonstruktion gør den utrolig stabil, og planer med forholdsvis lille motor.
Limbo 475 er 2 køls. Perfekt fritidsjolle med kahyt og 2 sovepladser. styrepult og kaptajnsstol. Fuld pressening.

Der er en GPS samt Fishfinder samt VHF Radio.

40 HK Marina motor med 25 liter plastik tank samt div fender/tov.

Båden er fra 1999. Motoren - 40 HK Mariner 4 takt - er købt som ny i 2007 og kun sejlet i få timer. Ca. 20 Timer har den sejlet.

Egenskab Data CE godkendt! Ja Længde 4,75 m Bredde 1,95 m Vægt 325 Kg. Bæreevne 5 Pers. Motor Længde Langt ben Max Motor 40 HK Fribord 0,68 m

Der medfølger indregistreret bådtrailer med spil af mærket Selandia, 900 kg.

Prisen ligger på 62.000 kr, og der byttes ikke med noget.

Vi kan måske snakke om levringen.

Mail mig evt på.: [email protected]

I kan se min søn er 142 cm høj, så den har et godt fribord.

jeg skal få taget nogle flere billeder med trailer.

Til de svage så er båden samt motor med GPS sender, som går igang bare en af delene flyttes 2½ meter.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bare for en sikkerheds skyld, så skal du regne med, at de proff. banditter, har jammerudstyr og dine gps tingester, er uden betydning. Så pas på . Ja den opfindelse er for længst passé.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja det skal ikke undre mig de også kan komme uden om de GPS, jeg har givet alle 4 bolter en svejseklat så de ikke kan tage motor af, den vejer også 100 kg.
Jeg fik jo min garage tømt sidste weekend for ca. 50.000 kr, vi har store problemer med indbrud her i og omkring Mariager for tiden.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Ved flere tyverier er hele agterspejlet blevet savet af. Så det hjælper ikke meget med 4 svejseklatter på boltene.

Træls er det, at det ikke er muligt, at have sine ting i fred for langfingrede snøbeldaskere.

Flere steder er man begyndt at male motorerne i specielle farver, både selve motoren men også låget.

Disse motorer er ikke specielt attraktive, da de ikke er så let omsættelige, som standard motorer.

Nu er der nok ikke nogen der gider stjæle en 12 år gammel Mariner 4 hk, som jeg har, men alligevel her jeg selv malet mit låg, bl.a. for at gøre den mindre attraktiv...

http://www.lav-det-selv.dk/Gallerie...i/xmid/245

Der findes altså kun den ene i hele verden...

Man kan sige, at tyveknægtene bare kan male den om osv.... ja, men det gider de ikke. Det de stjæler skal være let omsætteligt, med så lidt arbejde som muligt.

At man så, måske ikke, synes at det er det fedeste, at skulle male sin nye motor... tja, hvis det kan forhindre tyveri...såhhh 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Ja det var jo en ide at male motoren, men nej ikke min motor skal males, for nu har jeg det hele til salg og det bliver ikke let med en malet motor at sælge det så.

Men fin ide med din motor, også ser det jo godt ud også jbr.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Båden er solgt nu, men hvordan sletter jeg den her inde

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er desværre ikke muligt.. ret træls at sidde og blive fristet af et eller andet og så når så man kommer ned i bunden er varen solgt..
og tillykke med handlen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

grandoldman jeg kan kun give dig ret, alle andre steder hvor man kan sælge noget, kan man slette sit indlæg igen når varen er solgt.
Som du selv skriver er det træls at læse og måske gerne vil købe, og til sidst står der varen er solgt, så har man brugt tid på det.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også