Efterlysning

Skulle der her være nogle som får tilbudt et Fortelt et Isabella Commodore Classic. 300 cm. dyb, kan det stamme her fra mig.

Jeg fik tømt min garage natten til den 14/11 hvor de bla tog et kun 3 år gammel fortelt med carbon stel.

Det ser ud som det på dette link.: http://www.campingdanmark.dk/Om-fortelte/Isabella-2007-Commodore-Classic.html

Forteltet var i 2 store sorte tasker med navnet Hilmars Camping, det har skinnemål 1025 cm og har været brugt på min Hobby 560 fra 2007.

jeg vil jo tro de skal af med det igen, så får i et tilbud om køb af fortelt, så høre om en kvittering, eller tror i det er stålet så få et telefon nr af dem.

jeg kan kontaktes på mobil 60760545.

Ny prisen i dag er .: 19.500 kr

Det er taget fra min Garage og jeg bor i Mariager.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce


Her er et billede af mit fortelt.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Ja det var jo også en ide af de gode, det hade jeg ikke lige selv tænkt på.

Det ville jo være synd for en evt. Køber at jeg kommer og piller det ned igen, da jeg har nogle kende mærker på teltet.

Men mange tak for oplysningen.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Det var da et enormt fortelt du har der, er campingvognen lige så stor så kan den lille bil da ikke trække den ?

V.h.  Håndværkeren
Jo vognen er en 560 lang og 2½ bred. vognen vejer 1500 kg da den er vejet ned fra 1600. Bilen er en Ford C-Max 2.0 Diesel på 140 HK og den må lige træk den vogn.

Forteltet har et skinnemål på 1025 cm og er 3 meter dyb. Det har kun været oppe og stå 4 gange ialt og er fra 2007.
Så jo det er et dejlig stor telt, der kan man godt hold en lille fest inde.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Annonce


Her var lige et par billeder af vognen, så Håndværkeren kan se den.
Der er mover på den som selv slår til ved brug af fjernbetjeningen, da jeg ikke selv kan skup den med mit handicap.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Min bror har en der er ca halvt så stor som din, der er toilet og bad en stor dobbeltseng et lille køkken og en meget lille siddegruppe hedder det vist nok. Han bruger også sådan en mower, det er dog mere af doveskab.
De har også en stor sejlbåd på 32 fod, om sommeren sejler de rundt i hele Norden om vinteren kører de rundt.
Ja de har alt i dag de campingvogne, der er det samme som i et hus i dem..

Vi camper så ikke vinter da vi normalt rejser til Thailand hvor der er varmere, samt et klima der er bedre for mit gigt, men kommer ikke afsted i vinter pga. jeg har haft nogle blodpropper samt venter på operation.
Men elsker at komme ud med campingvognen, på nogle dejlige campingpladser men syntes bare det er ved og være dyret.
Jeg har jo min vogn til salg, da vi vil have en mindre vogn den her har fransk dobbeltseng foran og 2 køjer bag, rundsidegruppe midt samt køkken med 3 gasblus samt gasovn, foran er der også wc m/brusebad, vask samt et hav af skabe i den vogn og 60 liter vand tank samt varmt vand, opvarmning er gas og el da der er gulv varme også.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Vi kan vel sætte en anden gearing på, så skal jeg nok svejse et træk på.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis