Gulv // Slibning af fiberspartel hjælp!!!

Hej,

jeg skal til at ligge nyt laminat gulv i min gamle københavnerlejlighed. Jeg har indtil videre fuldspartlet de gamle planker som skal danne underlag for det nye gulv, men jeg har nu opdaget at der er en stor "pukkel" i det ene hjørne.

 Jeg har nok være for hurtig til at fordele spartlen og har ikke opdaget den i tide til at jævne den ud. den er rimelig høj, så det kan ikke jævnes ud. det drejer sig om et område på 60x60cm ca.

Er der nogle der har en ide til hvordan jeg kommer af med den/får den slibet til? Jeg har indtil videre prøvet med groft sandpapir og en gammel rystepudser, men uden held . Har også overvejet at skære den ud med en vinkelsliber og brække op, for så at spartle hjørnet igen - men ved ikke om det er helt ude i skoven?

Håber der er nogle der har et forslag der kan rette op på min fejl!!!!

hvis det gør nogen forskel, har jeg brugt - Schönox APF selvnivellerende fiberforstærket gipsspartelmasse.

på forhånd tak, og god weekend!

- Tommex

selvudnævnt handyman ;).

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du bruger sådan en her: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9927&n=20100

Det sviner ad H.... til, men det er effektivt.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Super ide, tak for det!! Har netop været ude og købe 2 af dem, håber det virker

Tak for hurtigt svar!!


- tommex

selvudnævnt handyman ;).

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også