Mini CNC fræser

Jeg laver en del printplader, og skal til at lave en stak (i en udvikling, så de kan ikke bestilles over nettet)

Da jeg er ved at tegne en CNC fræser, tænkte jeg på om man kunne få en helt lille en, som kunne tage en eurocard, og ikke mere. 
Jeg kunne samtiddigt bruge den til inspiration til min kommende fræser.

Jeg har kigget lidt rundt, men synes kun at kunne finde nogen som har en kapacitet på meget mere end jeg lige har brug for nu.

Jeg har div. dremel liggende, så hvis den kunne køre med sådan en, var det også fint.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Om jeg begriber hvorfor du igen spørger inde på det her forum hvor vi blandt andre ting 
ikke vil hjælpe med noget som helst,
Hvor vi ikke mener noget kan lade sig gør og
hvor vi er gamle og impotente....

Og når der er udenlandske forums der er meget bedre???

Du skriver i din sidste tråd :
"Jeg gider ikke at bygge noget, som jeg skal bygge om 6 mdr. efter."

Så forstår jeg slet ikke at du "gider" bygge en micro maskine når du er allerede har fået "godkendt" dine tegninger til den "store"
 
Hvis du bygger den store rigtigt, så kan den jo let lave dine små printplader også...

Men skulle du alligevel ønske at lave en maskine kun til små print så skulle du måske kigge på den her og så måske bygge den af alt det gratis alu du har liggende ?
Du kan også sagtens bruge din Dremel hvis den "løber" ellers får du problemer med de små tolerancer og i værste fald problemer med at dine værktøjer let knækker


Hilsen

Børge

_______________________________________________________

WoodSign dot dk

Torben.

Ikke for noget, men kan du ikke tåle kritik så burde du måske holde dig fra åbne foraer som herinde.
Du stille mange spørgsmål, og når folk de så kommer med svar, så har du så mange andre ting der "allerede" er blevet godkendt, og meget bedre, og ja, så ved folk pludselig ikke noget du ikke ved i forvejen.
Hvis du er så klog, og har så mange kontakter, så forstår jeg slet ikke hvad du laver på sådan et fora som dette her.

Men du skal ihvertfald lære at tåle kritik, for det vil du få sådan et sted som her.
Og så burde du nok tale pænt til folk uanset hvordan du ser på tingene.

Bare lige mine tanker.
Kritik? Det har intet med kritik at gøre! Jeg er gang på gang blevet svinet til, pga. jeg har haft anderledes indgang til ting, og bl.a. pga. jeg kunne få en del materialer gratis til mit projekt, hvilket åbenbart ikke faldt i god jord.

Jeg har utallige gange bedt pilotfromdk om at lade vær med at skrive i mine tråde, fordi han ikke kan tale pænt, og taler ned til mig. Derfor mit svar.
Hvis han, og andre gad at bruge tid på at læse mit første indlæg i denne tråd, så står der INTET om at jeg vil bygge en til printfremstilling, men købe en færdig..
Med det samme han ser mine tråde, bliver radaren stillet ind på "nedgør"

Endnu engang, har man ikke noget konstruktivt at komme med, så lad vær med at besvar mine tråde! Jeg spørger om noget helt elementært, og der bliver svaret i vest!

Bare lige mine tanker!
Så vidt jeg husker var der ikke nogen der nedgjorde dig, kun nogen der kom med konstruktive (og muligvis kritiske) svar på dine spørgsmål.
Desuden kunne dit spørgsmål i denne tråd nemt forstås som at du ville bygge en lille maskine til inspiration, det var først anden gang jeg læste det igennem at jeg kunne se at du INTET skrev om det, men jeg kan nu heller ikke udlede 100% at du havde tænkt dig at købe en færdig.

Bare lige mine tanker.

light
Hej den der micro cnc maskine. Hvor stor er den? Og hvor stort emne kan den tage op til? Er ny herinde i håb om at finde gode råd til en evt. Selvbygget mini cnc maskine.

Hilsen Tanja

Tanja
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis