Rustfri skruer, skiver, møtrikker og bolte

Jeg har en del gange købt lidt forskelligt af rustfrie skruer i Bauhaus.
Nu har jeg så på havnen i Århus (Aarhus) fundet en "skibs" handel tæt på Mols linien, som altid har det jeg skal bruge og jeg synes prisen er næsten det halve i forhold til mine tidligere handler ved Bauhaus.

Jeg er gift med en kvinde fra Låsby og hendes far sagde altid om Låsby Svendsen - Uanset hvor billigt han fik varen, ville han altid føle sig snydt, når han gik derfra.

Jeg har det jævnligt sådan med Bauhaus. Heldigvis kan man jo styre udenom, når man kommer i nærheden

Ovenstående ikke ment som reklame, men som oplysning.

Forkerte tråd. Måske, men nå.


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
sår bruger du også wera rustfrie skruetrækkere
eller bits.! for at ungå "flyverust".!
Skrevet af hans2.hansen på 12 nov 2010 01:07
sår bruger du også wera rustfrie skruetrækkere
eller bits.! for at ungå "flyverust".!

svensknøgler og ringgaffel nøgler

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Annonce
Skruer og bolte i rustfast er normalt enten A2 eller A4.
Den søvandsbestandige (syrefaste) A4 er langt den dyreste.
Hvad du vælger må afhænge af dit brug og behove..... Skal du skrue noget op på havnen eller tæt derved så bliver det en A4 men ellers strækker en A2 nu også temmelig langt....

Bare lige for at huske på det IKKE er alt der ligger i frugtkurven der er æbler!
MVH Njord :-)

MVH Njord
Lidt off topic... et andet udmærket alternativ til byggemarkeder er maskincentre. Udover tit at være billigere, har de også tit reddet min røv, når jeg har stået en lørdag og manglet en eller anden stump lidt udenfor normen. Nå ja, vil også lige sige, jeg er ikke top begejstret for biltemas rustfrie skruer. Jeg synes, de større dimensioner har for tyk kærne i forhold til højden på gevindet. Og de mindre har jeg selv i alm. "blødt" træ, været udsat for at vride hovedet af, inden de var skruet helt i. Det skal dog lige siges, at det efterhånden er nogle år siden og kvaliteten selvfælgelig kan have ændret sig siden...

Mvh. Kasper.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis