Fodpanel

Hej Alle

Jeg er i gang med den store omgang renovationa af mit hus. Jeg ønsker at holde det i gammel stil og vil derfor gerne have fodpaneler og dørgerigter som de var fra opførslen af huset.

Jeg har søgt på diverse hjemmesider (kbh lister, beprofiler, woodyallan, listesalg osv osv) Men kan ikke finde disse lister Nu er jeg fundet en dørgeright, der kan gå med til. men mangler stadig mit fodpanel.

Jeg når altid kune frem til den samme fodpanel og kan ikke forstå, hvorfor man kun sælger en slags.
Nogen der har fået et specielt fremstillet og kender prisen? Det er ikke ret detaljet. Se vedhæftede.
Eller måske nogen, der ved hvor denne liste fåes?

Mvh Mari-Ann
Hej Alle Jeg er i gang med den store omgang... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Selvom du måske kan en masse - så er det faktisk reklame her på siden, for dit private firma - som DU BURDE BETALE FOR!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Og folk skriver ind for at få hjælp til at lave en speciel fodliste....

Jo da.


"Intet er umuligt for en Maskinsnedker der brænder for sit fag"

Pres bygnings-...: Oppe øverst kan du trykke på >Mere< og på vinduet der så kommer frem >kontakt os< så kan du skrive direkte til administrator. 

Det er dem der har ment at du reklamerede for dig selv, og derfor slettet dit indlæg. Du har et ganske fint indlæg under maskiner ang. ældre fræsere det er der jo ikke rørt ved.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for info.

Troede jeg var røget helt ud af forummet...


Jeg prøver at kontakte administrator...

Mvh

Per


"Intet er umuligt for en Maskinsnedker der brænder for sit fag"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis