Vintersejlads på PC

Jeg har hentet en gratis version af Virtual Skipper 5. Faktisk et flot og realistisk spil.

Og ganske underholdende spil.. Må indrømme at jeg skal bruge meget tid på at forstå banerne - fordi kapsejlads ikke lige er min store interesse.

Sådan noget som "Fyn Rundt" er måske lidt lettere at forstå.

Heldigvis er "modstanderen" hhv rød eller grøn på radaren så man ved om man har vigepligt.

Jeg kan godt bruge noget tid på Turtialen, for at øve mig..

Er der andre der har prøvet spillet?? evt. betalt de 250 kr. det koster og hvis der er, hvad får man så for sine penge, som ikke er i gratis versionen??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har hentet en gratis version af Virtual... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Glemte lige at jeg sejler i en båd der hedder Vindeby

Svendborg

Ok ... måske det har knebet med tålmodigheden... syntes det er lidt svært at finde ud af....

Hvornår sætter jeg en bane op ?? prøver med det samme om det er noget jeg kan finde ud af ( har sku mine tvivl)

Tim  

Jeg har fundet dig.. men kan ikke finde ud af hvilke server du er på.
jeg skal se falk i tv nu...

Svendborg

Ja så har jeg efterhånden fået sejlet en hel del sejladser , vundet 2 og ligget i midt på nogle meeeeen også ligget sidst i ret mange lige i starten

Nu har jeg så forgæves prøvet på at købe spillet så man lige kan få det sidste med og evt lavce sit eget race på en server
men den pay funktion virker ikke ???
til sidst vil jeg da bestemt opfordre alle jer andre om at komme med ind i spillet og få sejlet nogle til tider meget spændende sejladser

Tim  

jeg havde også lidt problemer med at købe det.. men så skiftede jeg til en anden browser.. kan ikke lige huske hvilke der viste betalingskortene man skulle vælge mellem.. men det har enten været internet explorer, firefox eller crome..

Svendborg

Annonce
Skrevet af rugbrødet på 03 jan 2011 22:54
Hej alle i "spillemænd," Jeg har prøvet flere af den slags spil men må indrømme at de ikke helt fanger mig, måske fordi jeg ikke til daglig sejler med "tøj på snoren". Jeg har ledt efter nogle spil/simulatorer der mere gør i navigation o.l. men har ikke haft held til at finde nogen. Lidt med noget der tager højde for afdrift, kurs over grunden, deviation osv. Kender i til sådanne må i gerne ligge et link. Det kunne være en sjov måde at vedligeholde sine evner udi navigationens svære kunst, omend et er søkort at forstå... Hilsen Soele.

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

Kan da lige tilføje at der nu er taget initiativ til at der bliver lavet et rent DM i virtuelt sejlads  i VSK

Hvor man sejler de indledende sejladser hjemme i stuen,eller som eks. Fakse LadePlads sejlklub og Århus sejlklub mødes i klubberne og sidder sammen og sejler

Og selve finale heatene bliver sejlet i BellaCentert under bådudstillingen, så andre har mulighed for at se på og selv prøve 

JA må sige det har taget lidt om sig ........ skulle jo bare lige prøve Men er sku blevet fanget af det 

Evt. tag et kig på www.vsk-nordic.com

Tim  

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis