Velkommen til Chrome!

SÅDAN!

Efter nogle fejlslagende forsøg og (for første gang i LDS's historie) mistede indlæg, lykkedes det at installere en opdatering af forummet. Det betyder at editoren i forummet nu virker i alle browsere! Det gælder Chrome og forhåbentlig også Safari, Opera og andre browsere (har ikke testet alle). 

Jeg har fået en del hug for den manglende understøttelse igennem tiden, hvilket er fair nok. Alle skal kunne skrive indlæg på LDS uden at linjeskift osv. forsvinder. Det har bare ikke været muligt at gøre noget ved det før nu.

Så til alle jer med Chrome mv.: Skriv en masse indlæg og lad os se om det fungerer for alle.

PS: Jeg bruger Chrome i skrivende stund...

Mvh. AllanE
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej det er ikke brok, men kunne du ikke smide selv samme editor ind i jeres std textarea?

Man skal trykke enten Citat eller Svar for at få den nye WYSIWYG frem. 

men det lader til at virke nice, den editor har en auto function til hyperlinks, den må du gerne slå til, så slipper man for at tilføje "url" tags selv.

Og nu viser den sørme også de fine smilies man har tilføjet...

Så mangler LDS bare at få noget jQuery og en design update, tænker her på den måde forum oversigt ser ud, nogle faste css regler ville være fint så tables står med samme str overalt

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Og så er det da ret skidt man opdatere visse ting og nedgradere andre

Nu SKAL man trykke "Send mig en email ved nye indlæg i denne tråd"

Det skete auto før bare man smed et svar ...

Suk
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis