Fornuftige priser på arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktøre..

Hej
Til et nybygger projekt har vi brug for at få lavet varmetabsberegninger, statiske, energi mærke osv til bygge ansøgningen.
Hvordan vil I gribe det an at finde gode folk til en fornuftig penge.. Vi tænker i disse bygge krise tider, burde rådgivere også være sultne for arbejde.. Men indtil videre er det mest håndværkere som vi har oplevet som "sultne".
Der er måske også nogle her på forummet som er i stand til at lave overstående beregninger?

Mvh,
kim

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej..

Hvor er du fra i landet?

M.v.h Nordin
Hvis jeg var rådgiver - og en meget dygtig en af slagsen - ville jeg overhovedet ikke arbejde for dig.
Hej hpox,
Nu håber jeg ikke tråden bliver helt afporet.. men hvad er logikken bag udtalelsen?

Hvis det er pris, hvad mener du så en fair timepris er for en rådgiver?

Mvh
Kim
Jeg synes også det er en underlig udtalelse - pristjek af alle ydelser er normalt forekommende indenfor alle brancher.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Annonce
Sultne håndværkere - og - rådgivere arbejder arbejder for at få noget at spise. Ikke for dig.
Som bekendt arbejder og tænker man ikke godt på tom mave.

Endvidere har jeg den velbegrundede fordom at privatte bygherrer ofte slet ikke kan skelne mellem god og dårlig rådgivning. Og derfor for en sikkerhedsskyld vælger den billigste.
Okay.. Spurgte bare, da min kammerat er nyopstartet i Horsens, og sikkert ville kunne give et fornuftigt bud på det hele. Han udfører både Arkitekt, tømrer og rådgivningsarbejde

Han er udlært tømrer og bygningsingeniør.

Hvis det er noget der har interesse alligevel, kan du henvende dig til mig.

Nordin
Hej Nordin,

jeg har sendt dig en besked med kontakt oplysninger..

Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis