hvad kan den koste ?

Jeg blev tilbudt en Mercury 6 hk langt ben , solgt i Maj 2009 kørt ca 10 timer med fjernbetjenings udstyr til sejlbåd, hvad må man gi' for sådan en, er som ny. Fik en frist til i morgen. . pris som ny med udstyr ca. 13000.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er en firtakter(og det er det jo nok), så ville jeg ikke betænke mig at byde 8000 kr. hvis jeg stod og manglede sådan en fætter.
Desværre er det jo sådan at, selvom mange vælger at købe ny motor, koster de brugte, der ikke fejler noget, jo næsten det samme som en ny..
Får du den under de 8k har du en næsten ny motor (timemæssigt) Jeg tvivler dog på de vil sælge den med et tab på 5K.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har jo ikke noget at bruge den til, så jeg skal bare sælge igen, og deres udspil ligger lige under 8000. Det er vist krisen, som er årsag. Det skal præciseres at de har opsøgt mig, ikke omvendt.

ErikChristensen 
Du skal lige tjekke hvad de sælges til når de er på kampagnetilbud, som de ofte er.. Mener de kan ligge på 9k men har ikke tjekket det.

Tjekkede lige.. Fast lav pris.. hvad fjernstyringen så koster ved jeg ikke

Svendborg

Nå det glippede, vi blev ikke enige. Men tak for budene. Jeg skal ellers love for, at sådan en går sødt.

ErikChristensen 
Annonce
Ingen tvivl om det er noget der går godt.. Men en brugt man ikke skal bruge skal være billigere.

Svendborg

Det er klart, forhandlingerne var om en klart lavere pris, men hvis vi ser på priser, ja så styrtdykker de, eks. tilsyneladende velholdt Granada 23 sport med godt udstyr 16.500 og kan uden tvivl købes lidt billigere, og der er mange andre eks.
Så det var godt det ikke var der, man placerede sin investering. Man ska' sgu tænke sig om.
PS. motoren var faktisk til salg sammen med en pæn Junker 22   . m. bl. a rullefok. Samlet pis 18000, købt af ejeren for et par år siden med gammel motor 32000.  såh det.
formidler gerne kontakt, hvis nogen skulle ha' interresse

Jeg er da selv konjunkturramt, mit projekt som så økonomisk fordelagtigt ud ved køb, er med de investeringer der er foretaget, yderst tvivlsomt i økonomisk forstand, selvom man ved, at de nye Wema instrumenter jo så ER nye og motoren med ledningsnet er tip-top. Godt hvis man sel sejler i den, men nok ikke en klog investering. Nå, hvis man ikke sælger den, er det jo ligemeget. Og man skal jo ha' noget at rode med, og som enhver ved, Hobby koster.

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis